امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۰۱:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به همت کتابخانه های عمومی و اداره کل امور بانوان استانداری انجام شد:برگزاری نشست مجازی کتاب ویژه بانوان با حضور مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری

نشست مجازی کتاب به میزبانی کتابخانه های عمومی استان و با حضور نادیا صداقت، مدیرکل امور بانوان و امور خانواده استانداری و جمعی از بانوان مشاور امور بانوان ادارات استان برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست مجازی کتاب به میزبانی کتابخانه های عمومی استان و با حضور یاسر رحیمیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی؛ نادیا صداقت، مدیرکل امور بانوان و امور خانواده استانداری و جمعی از بانوان مشاور امور بانوان ادارات استان برگزار شد.
در این نشست که در بستر فضای مجازی و از طریق اسکای روم برگزار شد، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از بانوان شرکت کننده در این نشست به ویژه مدیرکل امور بانوان و امور خانواده استانداری تقدیر کرد و در بحث کتاب و کتابخوانی مطالبی را بیان کرد.
نادیا صداقت، مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری استان نیز در این نشست گفت: برنامه های فرهنگی مشارکتی خوبی با کتابخانه های عمومی استان داشتیم که از همکاری و همیاری این مجموعه کمال قدردانی را داریم.
 وی افزود: اهمیت کتاب و کتابخوانی برهیچ کسی پوشیده نیست به ویژه بانوان چه شاغل و چه خانه دار باید کتاب را به عنوان یک کالای فرهنگی مطلوب و مناسب برای خانواده ها و در سبد خانوار قرار دهند.
در این نشست زیورخسروی، مشاورین امور بانوان در استانداری کتاب« بادبادک باز» ؛ معصومه طالبی،  مشاور امور بانوان در اداره فرودگاه کتاب« اثر مرکب»؛ شمسی کرمی، مشاور امور بانوان در نفت و گاز گچساران کتاب« آینه ای در برابر زنان شاغل»؛ زیور بیگدلی،  مشاور اموربانوان در اموزش و پرورش استان کتاب« ارزشهای زندگی»؛ معصومه فتاحیان، کتابدار فجرکتاب« گلستان یازدهم»؛ فرنگیس جشیره نژادی، کتابدار بهمئی کتاب« چشمهایش»  را معرفی کردند.

منتشر شده در :2020/11/22 - 09:11|شناسه خبر: 58417 308 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه