امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۳۴:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رضایتمندی معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن کشور از عملکرد بنیاد مسکن استان در خصوص اجرای طرح منظومه روستایی

معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن عمکرد بنیاد مسکن استان در خصوص پیگیریهای انجام گرفته با موضوع طرح منظومه روستایی در سطح استان خصوصا شهرستان گچساران بعنوان پایلوت را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد نشست طرح توسعه پایدار منظومه روستایی به ریاست مهندس شاملو معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و دکتر جنتی مدیر کل بنیاد مسکن استان , مهندس امید وار معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن استان , مهندس فاطمی رئیس امور فنی و اجرای بنیاد مسکن استان در محل سالن جلسات بنیاد مسکن استان برگزار شد.
جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این جلسه ضمن گرامی داشت هفته بسیج با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه عمران روستایی خصوصا طرح توسعه پایدار منظومه روستایی گچساران گفت : خوشبختانه با پیگیریهای انجام گرفته و با همکاری بنیاد مسکن استان , برای نخستین بار در سطح شهرستان گچساران بخصوص روستای انجیر سیاه کاشت و برداشت زعفران به صورت آزمایشی اقدام شد.
مدیر کل بنیاد مسکن افزود : با پیگیریهای صورت گرفته ۱۴ نفر از کشاروزان در این روستا اقدام به کاشت زعفران نمودند لذا برای حمایت از این طرح جهاد کشاورزی به صورت تضمینی این محصول را از کشاورزان عزیز خریدار می نمایند .
در ادامه همکاران به ارائه عملکرد منظومه طی دورماه گذشته پرداختند که از آن جمله می توان به طرح پرورش ماهی کپور برای اولین بار در سطح استان , بوم گردی , ادوات کشاورزی , صنایع تبدیلی , زنبورداری , پرورش قارچ و … پرداختند . در پایان شاملو معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن کشور ضمن رضایتمندی از عملکرد بنیاد مسکن استان در خصوص پیگیریهای انجام گرفته با موضوع طرح منظومه روستایی در سطح استان خصوصا شهرستان گچساران بعنوان پایلوت افزودند : بنیاد مسکن در طول چند دهه فعالیت عمرانی کالبدی خوبی برای توسعه روستاها انجام داده است که مشارکت مردم اصل بوده که این امر باعث تجارب ارزنده برای انجام موفق طرح توسعه منظومه روستایی شده است .

منتشر شده در :2020/11/22 - 10:11|شناسه خبر: 58421 219 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه