امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۱۲:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تمدیدمهلت ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از تمدید زمان ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد/پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از تمدید زمان ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید خبر داد و گفت:با توجه به محدودیت های ایجاد شده بخاطر بیماری کرونا از سوی دولت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی زمان ثبت نام جشنواره امتنان تا پایان آذر ماه تمدید شده است.

نیک مرام افزود:خوشبختانه در استان علیرغم وجود محدودیت های کرونایی مراکز تولیدی،صنعتی،خدماتی و کشاورزی استان استقبال نسبتا خوبی برای ثبت نام در جشنواره داشته اند که امید داریم با توجه به تمدید اعلام شده از سوی وزارت متبوع میزان ثبت نام مراکز تولیدی افزایش یابد.

وی تصریح کرد:جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید فرصت مناسبی برای اراِئه قابلیت ها و ظرفیت های فراوان استانی است که امیدواریم مدیران و کارگران مراکز تولیدی اهتمام ویژه ای برای نمایش توانمدی های خوددر جشنواره داشته باشند.

نیک مرام افزود:تا کنون تعداد ۲۰۰ نفر متقاضی در جشنواره ثبت نام نموده است.

گفتنی است متقاضیان جهت ثبت نام در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید به آدرس اینترنتی  emtenan.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.

منتشر شده در :2020/12/08 - 10:12|شناسه خبر: 59011 266 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه