امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۲۷:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از پروژه های جاده پاتاوه به دهدشت و سد مخزنی سقاوه

علی سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به همراه نماینده مردم بویراحمد و دنا از پروژه های جاده پاتاوه به دهدشت و سد مخزنی سقاوه بازدید کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سلحشوری رئیس سازمان، با اشاره به پیشرفت فیزیکی جاده پاتاوه به دهدشت اظهار داشت:
پروژه پاتاوه دهدشت با پیشرفت فیزیکی ٩٣ درصدی از مهمترین و کلیدی ترین پروژه راه و شهرسازی در کل کشور محسوب می شود که مورد توجه کلیه مسئولین کشوری و استانی می باشد.
سلحشوری تصریح کرد: این پروژه از سال ١٣٧٣ با سفر مقام معظم رهبری به استان شروع و تا کنون افتتاح نشده است که تا پایان سال ١٣٩٨ از کلیه منابع حدود ۶٠٠ میلیارد تومان هزینه شده و در سال جاری با توجه به سفر سال گذشته جناب آقای دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان قول دادند با تزریق اعتبار به این پروژه در سال ١٣٩٩ این پروژه به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید کرد: خوشبختانه در سال جاری
تا کنون ٢٧۶ میلیارد تومان از کلیه منابع به این پروژه ابلاغ شده و حدود ٢٣۶ میلیارد تومان تخصیص داده شد و پیمانکار متعهد شده تا پایان سال جاری با بکار گیری کلیه عوامل اجرایی و ماشین آلات به اتمام برسد و پس از ٢۶ سال انتظار مردم استان به اتمام و مورد بهره برداری قرار گیرد.

سلحشوری خاطر نشان کرد: باتوجه به بازدید انجام شده عملیات خاکبرداری و احداث و ساخت پل ها بجز یک پل بزرگ به اتمام رسیده و ۲۱ کیلومتر از از آسفالت مسیر باقیمانده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: در مجموع پروژه بجز آسفالت مسیر که به دلیل بارندگی‌ های اخیر تعطیل بوده، در همه جبهه ها کار فعال بوده و دارای پیشرفت قابل قبولی می باشد.

سلحشوری تصریح کرد: این پروژه با هزینه کرد ١٠٠٠ میلیارد تومان بالاخره به بهره برداری خواهد رسید و اهالی منطقه پس از سالها انتظار از مزیای آن بهره مند میگردند‌.
سلحشوری در پایان با اشاره به سد مخزنی سقاوه نیز ابراز امیدواری کرد: اعتبار لازم جهت آغاز عملیات اجرایی این پروژه در بودجه سال آینده لحاظ شود.
وی افزود: در بودجه سال آینده سعی میشود این طرح پادار شود، و به عنوان یک پروژه کد دار معرفی شد.

منتشر شده در :2020/12/10 - 03:12|شناسه خبر: 59073 610 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه