امروز :سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۳:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس هیات هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری مسابقات لیگ دسته یک آقایان در دهدشت

مرحله اول گروه(د) لیگ دسته یک آقایان کشور یادواره شهید مدافع امنیت مقداد بویر به میزبانی دهدشت برگزار خواهد شد.

به گزارش راه ملت: مصطفی پارسائی رئیس هیات هندبال کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار راه ملت با اعلام این خبر اظهار کرد: مرحله اول گروه(د) لیگ دسته یک آقایان کشور یادواره شهید مدافع امنیت مقداد بویر به میزبانی دهدشت برگزار خواهد شد.

وی تصریح: این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم و در تاریخ ۲۷ آذرماه تا چهارم دی ماه در شهرستان کهگیلویه شهر دهدشت برگزار می شود.

رئیس هیات هندبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیم های درخشان کویر گرمسار، آریا ترکان مراغه، قنات زارچ، شهرداری ساوه، فراز بام خاییز نوین دهدشت ، بهنام زاهدان در این رقابت ها این گروه حضور دارند.

پارسائی در پایان با اشاره به ظرفیت های هندبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به ظرفیت ها و علاقه مردم استان به هندبال و با تلاش های فروان میزبانی این رقابت ها را بر عهده گرفته است.

به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال شیوه برگزاری مسابقات به شرح ذیل است:

مسابقات لیگ هندبال دسته یک مردان باشگاه های کشور از ۲۸ آذرماه ۹۹ به میزبانی شهرهای  سبزوار در گروه ب، لارستان در گروه ج، دهدشت در گروه د برگزار می شود و میزبان گروه الف نیز متعاقبا اعلام گردد. بر اساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال این رقابت ها با شرکت ۲۴ تیم در چهار گروه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد و این کمیته با ارسال نامه ای به مدیران عامل باشگاه های شرکت کننده شرایط شرکت در این رقابت ها را اعلام کرد که به شرح ذیل می باشد:

۱- ورود به محل مسابقات عصر روز چهارشنبه مورخ  ۲۶/۹/۹۹ می باشد.

۲- انجام تست PCR صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۷/۹/۹۹ در شهر میزبان مسابقات بعمل خواهد آمد.

۳- هزینه تست PCR به عهده تیم های شرکت کننده می باشد.

۴- شروع مسابقات روز جمعه مورخ  ۲۸ /۹/۹۹ می باشد.

۵- هر تیم می تواند حداکثر از ۲۴ بازیکن استفاده نماید ( ۱۲ بازیکن بزرگسال یا آزاد و ۶ بازیکن امید متولد ۱۱/۱۰/۷۶ به بالاو ۶ بازیکن جوان و نوجوان متولد ۱۱/۱۰/۸۰ به بالا )

۶- هر تیم باید حداقل پنجاه درصد از بازیکنان جوان و نوجوان خود را در ابتدای فصل معرفی نماید.

۷- هر تیم حداکثر می تواند ۶ نفر بعنوان اعضاء کادر فنی استفاده نماید که در هر مسابقه چهار نفر از آنها مجاز به حضور در منطقه تعویض می باشند.

۸- جهت اسکان گروه ب با آقای امید صدیق مجرد به شماره همراه ۰۹۳۵۸۶۰۷۹۰۶، گروه ج با آقای اسماعیل مطهرنیا به شماره همراه  ۰۹۱۶۴۹۰۴۳۹۹ و یا آقای ناصر زارع به شماره همراه ۰۹۱۷۱۸۳۶۱۶۱، گروه د با آقای مهدی آران  به شماره همراه  ۰۹۱۷۹۴۳۸۶۷۲ هماهنگ نمائید .

۹- تهیه اسکان با میزبان ، تغذیه و ایاب و ذهاب به عهده تیم های شرکت کننده می باشد.

۱۰- دو تیم  صعود کننده  بعد از پایان مرحله اول مسابقات جهت شرکت در مرحله نهایی در صورت رعایت ( بند پنج ) می توانند یک هفته قبل ازشروع مسابقه در محل فدراسیون با معرفی نامه نسبت به اضافه نمودن بازیکنان جدید افدام نمایند.

۱۱- تیم های اول و دوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاههای کشور در مرحله نهایی در سال ۹۹ مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر سال آینده را کسب خواهند نمود .                                                                                                              ۱۲- دو تیم آخر هر گروه در مسابقات نیز برای سال آتی به مسابقات دسته دوم باشگاههای کشور سقوط خواهند کرد

۱۳- اگر تیمی تعداد بازیکنان آن بعلت بیماری کرونا به حد نصاب نرسد ( یعنی کمتر از هفت نفر بشوند ) اجازه شرکت در مسابقات را ندارند.

۱۴- برای هر مسابقه فقط به ۱۶ بازیکن و پنج نفر کادر فنی ( که اسامی چهار نفر در جدول ثبت می گردد ) اجازه حضور در سالن داده می شود.

۱۵- به علت شیوع بیماری کرونا فقط به یک نفر از کادر فنی سایر تیم ها با رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه حضور در سالن داده می شود. ( به افراد اضافی به هر عنوان اجازه حضور در سالن داده نخواهد شد)

مدارک مورد نیاز :

۱-ارائه لیست و آلبوم تیمی ممهور به مهر باشگاه و تأیید هیئت هندبال استان مربوطه برای کلیه تیمها الزامی می باشد

۲- ارائه اصل و تصویر شناسنامه , کارت ملی , کارت بیمه ورزشی برای کلیه نفرات الزامی می باشد .

۳-ارائه اصل و تصویر کارت پایان خدمت و یا گواهی معافیت از خدمت از پلیس ۱۰ + به همراه گواهی اشتغال به تحصیل الزامی می باشد .

۴-ارائه یک  قطعه عکس ۴*۳ پشت نویس شده برای کلیه نفرات الزامی می باشد .

۵-ارائه دو نسخه قرارداد برای کلیه نفرات تیم ها الزامی می باشد .

۶-ارائه کد یونیک از سامانه جامع اطلاعات فدراسیون هندبال برای تمامی بازیکنان و کادر فنی الزامی می باشد. (کد یونیک سال گذشته قابل قبول نمی باشد )

ضمناً فرم های مربوط به مسابقات دسته یک را به پیوست جهت تکمیل و عودت به فدراسیون به حضورتان ارسال می گردد و به اطلاع می رساند فرم قرارداد و سایر فرم ها در سایت فدرسیون هندبال موجود می باشد و از پذیرش قراردادهای قدیمی معذوریم .

لازم به ذکر است گروه بندی تیم ها در این دوره از رثابت ها به شرح ذیل می باشد:

گروه الف: میزبان آن متعاقبا اعلام می گردد: نفت امیدیه، شهرداری جهرم، پاساگاردشهرکرد، کرمانشاه، ثامن الحجج اراک،هیات هندبال بانه

گروه ب – سبزوار: ایران زمین فردوس، فولاد مبارکه سپاهان ب، تخت جمشید مرو دشت، هیات سبزوار، بیرثانیه ارومیه، هیات قزوین)

گروه ج – لارستان: میناب، خرم آباد، دانشگاه خاتم یزد، شورا و شهرداری لارستان، رعد پدافند، اروین مهر شهرکرد

گروه د- دهدشت: درخشان کویر گرمسار، آریا ترکان مراغه، قنات زارچ، شهرداری ساوه، فراز بام خاییز نوین دهدشت ، بهنام زاهدان

منتشر شده در :2020/12/11 - 11:12|شناسه خبر: 59127 450 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه