امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۳:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

۵۸ عنوان کتاب دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد تولید شده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۸ عنوان کتاب دفاع مقدس با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در مراحل مختلف تولید قرار گرفته است.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ به نقل از دفاع پرس، سرهنگ «امیرعباس آسمند» در نشست هم‌اندیشی نویسندگان حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با سرهنگ «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، اظهار داشت: امسال ۵۸ عنوان کتاب با حمایت این اداره‌کل در مراحل مختلف تولید قرار گرفته است.

وی افزود: این تعداد کتاب در قالب‌های مختلف پژوهش، شعر، نمایشنامه، خاطره، زندگینامه، کودک، رمان، داستان کوتاه، تاریخ شفاهی، کتاب اسنادی و کتاب صوتی تولید شده یا در دست تولید است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۲۸ عنوان از این کتاب‌ها چاپ و تولید شده، سه عنوان در دست چاپ بوده، سه عنوان در مرحله دریافت فیپا و مابقی کتاب‌ها در مراحل کارشناسی، ویراستاری، تدوین و گردآوری قرار دارند.

آسمند متذکر شد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تولید کتاب‌های تاریخ شفاهی و اسنادی بسیار موفق عمل کرده و در این زمینه موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده است.

وی از تعامل خوب این اداره‌کل با ادارات و سازمان‌های استانی در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: در این راستا، امسال اعتبار خوبی برای یادمان‌ها و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان جذب کردیم.

منتشر شده در :2020/12/15 - 11:12|شناسه خبر: 59218 285 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه