امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۳۶:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به همت شهرداری یاسوج انجام شد؛  رونمایی از تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی در بلوار عدل یاسوج

با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین ،فرمانده نیروی انتظامی استان ، فرمانده سپاه فتح استان ، فرماندار بویراحمد ، شهردار یاسوج ، معاونین ،اعضای اقلیت شورای شهر یاسوج و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج ،  این مراسم که در یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ابتدای بلوار عدل یاسوج برگزار شد از تندیس این شهید والا مقام رونمایی شد .

نماینده ولی فقیه در استان ابتدای این مراسم در جمع شرکت کنندگان بیان کرد : سرداری که سر داد اما تسلیم نشد ، دشمن خواست سر او نباشد گمان کرد او را حذف کرده ،اما سردارهای بیشماری قد قلم کردند تبدیل به یک فرهنگ شد ، دشمن اشتباه کرد ،وقتی خونی ریخته می شود همان خون تازه می جوشد ،

آیت الله سید نصیر حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: حیات شهید در همین دنیا آشکار می شود ،افتخار سرافرازی و سربلندی می دهد ، در مراسم تشییع چه حماسه ای ایجاد شد میلیون ها انسان در مراسم این شهید کردند .

امام جمعه یاسوج افزود : این شد که آنچه که دشمن هدف داشت برعکس شد شهید سلیمانی تبدیل به یک مکتب شد ، اما کسانی که در این عرصه به میدان آمدند ک نیرنگ‌دشمن را باطل کردندشهید سلیمانی ، سردار سرافراز سپاه قدس یود .

حسینی افزود : کسی که برای ملت به فرمان ولایت در میدان حاضر شود تاریخ زندگی و مرگ او هم پر افتخار است تاریخ او در تاریخ بشر ماندگار خواهد شد  و هرکسی که  به عزت ملت و ولایت پشت کند زندگی او ذلت بار خواهد بود.

شهردار  یاسوج در این مراسم اظهار داشت: استان  ما برای اینکه از قافله تقدیر از رشادت های حاج قاسم عقب نیفتد، اقدام به ساخت تندیساین شهید سرافراز کرد ،تندیسی که در تهران ساخته شد .

نستهن مقدم اضافه کرد : با رونمایی از تندیس شهید سلیمانی ،شهر ما مزین شد بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و انشالله همه جاههای شهر نیاز به مبلمان دارد که این تندیس در بینتندیس ها و بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است و

مقدم افزود : المان  هایی که با فرهنگ و تاریخ ما تناسب داشته باشد اجرایی خواهید شد بحث  نوردهی  این تندیس امروز شروع خواهد شد که منورتر شود.

منتشر شده در :2021/01/03 - 09:01|شناسه خبر: 59850 779 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه