امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۰۳:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعلام نتایج انتخابات خانه‌ مطبوعات استان‌ کهگیلویه و بویراحمد

انتخابات الکترونیکی اعضای هیات مدیره خانه‌ مطبوعات استان‌ کهکیلویه و بویراحمد امروز سه شنبه برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ انتخابات الکترونیکی اعضای هیات مدیره خانه‌های مطبوعات استان‌ کهکلویه و بویراحمد همزمان با ۸ استان از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱۳ بهمن ماه آغاز شد و ساعت ۱۲ به پایان رسید.

نتایج هفتمین دوره انتخابات خانه مطبوعات و رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد که با شرکت ۱۰۰ نفر از مجموع ۱۴۰ نفر عضو مجمع عمومی خانه مطبوعات استان به صورت الکترونیکی برگزار شد، اعلام شد.

«رضا خردمند»، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در این خصوص اظهار کرد: در این دوره ۱۹ نفر از فعالان رسانه ای استان نامزد شدند  و  حدود ۷۰ درصد از اعضای خانه مطبوعات در این انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: در این انتخابات «زیبا کرمی» و «سید داود موسوی منش »در رسته مدیران مسئول، «سید مصطفی دانشی»، «اردشیر کیانی سروک» و «عیسی فتحی» خبرنگار و سردبیر ایسنا در رسته خبرنگاران، «علی علیزاده» در رسته نمایندگی روزنامه های سراسری و«مرضیه جوشن» در رسته نمایندگی خبرگزاری‌ها به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: « همت الله دانش» در رسته مدیران مسئول، «محبوبه آقا پور» و «مریم قربانی» در رسته خبرنگاران،«مینو آریان فر» در رسته نمایندگی روزنامه‌های سراسری و «مرضیه رزمجو» در رسته نمایندگی خبرگزاری ها به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی تاکید کرد: «ابراهیم عزیزی تلگرد» و  «علیرضا کشاورز» به عنوان بازرس اصلی و «فاطمه رشیدی» نیز به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند./ایسنا

منتشر شده در :2021/02/01 - 01:02|شناسه خبر: 60945 442 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه