امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۲:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد: اسلامی بودن و الهی بودن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) وجه تمایز نظام اسلامی با دیگر کشورهاست

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد اسلامی بودن و الهی بودن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) را وجه تمایز نظام اسلامی با دیگر کشورها دانست.

به گزارش راه ملت؛ حجت الاسلام قاسم مومنی شاد با تبریک دهه فجر و روزهای شیرین وخاطره انگیر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهمترین اقدامات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آبادانی کشور و انجام طرح ها و کارهای عمرانی و توسعه ای در اقصی نقاط ایران اسلامی بود که حجم بالای اقدامات صورت گرفته در عرصه های مختلف ،‌گوشه ای از تلاش های مردم این سرزمین برای آبادانی و حرکت به سمت پیشرفت و ترقی می باشد.
وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر سرآغاز رهایی ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی است بیان کرد: اسلامی بودن و الهی بودن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) وجه تمایز انقلاب کشورمان با دیگر کشورهای دنیاست.
مومنی شاد خاطرنشان کرد: مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی با شرایط قبل از انقلاب و شرایط دیگر کشورها نشان می دهد که انقلاب اسلامی مردم ایران با وجود بحران هایی که دشمن در طول حیات انقلاب اسلامی ایجاد کرده، مسیر خدمات رسانی به مردم و پیشرفتهای چشمگیر آن در عرصه های گوناگون هرگزمتوقف نشده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران با وجود همه دشمنی های استکبار جهانی به برکت رهبری امام راحل و در ادامه مقام معظم رهبری و با تکیه مردم به ولایت فقیه، از نهالی نوپا امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده و به یک جریان قوی در برابر مستکبران و جبهه باطل مبدل شده است.
مومنی شاد با اشاره به این که در هر موقعیتی در طول بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی هرجا که تفکر انقلابی و جهادی بوده مشکلات کاهش یافته است گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای مهمی را در حوزه های مختلف داشته است که مهم ترین آنها شامل مردم سالاری دینی، استقلال سیاست خارجی، نفی مظاهر فرهنگی غرب در برابر فرهنگ اسلامی، ارتقای جایگاه بانوان در کشور، رشد علمی در حوزه های پزشکی، کشاورزی و صنعتی و توسعه و عمران و آبادانی شهرها و روستاها بوده است.

وی با بیان اینکه دفاع از مظلوم، احیای اسلام ناب و مبارزه با ظلم، استکبار و استبداد از فلسفه‌های اصلی انقلاب اسلامی است،‌ گفت: تمامی دلسوزان نظام و انقلاب باید آرمان‌ها، فلسفه‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را به‌درستی برای جامعه تبیین کنند چراکه این انقلاب مایه امید برای دوستان و دلسردی برای دشمنان است.
قاسم مومنی شاد ایام دهه فجر پیروی انقلاب را فرصتی دوباره برای تجدید عهد ملت ایران با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) دانست وخاطرنشان کرد: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب، کشور ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی استقلال در تصمیم‌گیری، ارتقای بالای قدرت دفاعی، عزت و کرامت بخشی، ایستادگی در برابر استکبار، ارتقای جایگاه ایران در جهان، ارتقای جایگاه و بنیه علمی کشور در داخل و بین‌الملل و ایجاد روحیه خودباوری را به دست آورد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد تلاش برای کارآمدی نظام اسلامی و رفع مشکلات اقتصادی را در برهه کنونی بسیار مهم دانست و اظهار داشت: امروز با همت و تلاش جوانان غیور، نخبه و مردم فهیم کشورمان عمران و آبادانی خوبی را در خدمت به مردم شاهد هستیم که باید قدردان این نظام و انقلاب باشیم.
مومنی شاد در بخش دیگری از سخنانش گفت: تبعیت از رهبری فرزانه انقلاب و حرکت در مسیر راه امام راحل و آرمانهای شهدا در استمرار نظام اسلامی بسیار تاثیر است که نباید از این مسیرهای روشن که چراغ راه ما هستند غافل شویم.
وی توجه به نسل جوان را همانگونه که در بیانیه گام دوم انقلاب تاکیدشده است یاداور شد وگفت: امروز دشمنان این آب و خاک سعی دارند تا جوانان انقلابی ما را از باوردهای دینی و اسلامی دور وآنان را نسبت به آینده نا امید کنند که باید در این زمینه هوشیار باشیم.
حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه و همچنین فرصت مناسبی برای افزایش همدلی و همزبانی بین دولت و ملت عنوان کرد.

منتشر شده در :2021/02/04 - 04:02|شناسه خبر: 61214 345 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه