امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۵:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تشریح عملکرد سه ماهه شهردار دهدشت در نشست خبری با خبرنگاران؛

از آخرین وضعیت ورودی های شهر تا انتظارات شهردار از اتاق اصناف و تعاونی ها/با وجود ۶ هزار کسبه و ۲۰ هزار پلاک؛ تنها ۲ میلیارد درآمدزایی داشتیم!

نشست خبری شهردار دهدشت عصر امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ شهردار دهدشت در این نشست،ضمن گرامیداشت دهه فجر به تشریح عملکرد خود طی سه ماه گذشته پرداخت.

 

احسان تابش نژاد با اشاره به اینکه حداکثر بهره را از کمترین امکانات برای حل مشکلات شهر بردیم،گفت: متاسفانه نظافت شهر و پاکسازی در ابتدای کار انرژی خیلی زیادی از ما گرفت ولی شهر تا حدودی سر و سامان گرفت.

 

شهردار دهدشت با بیان اینکه قلب تپنده هر مجموعه ای از جمله شهرداری باید واحد درآمدزایی آن باشد،تصریح کرد: متاسفانه در این زمینه مشکل داریم و در سال گذشته تنها ۲ میلیارد و ۳۰۰هزار تومان از صنوف درآمد داشتیم.!

وی افزود:در حالی که ۶ هزارکسبه کار، و ۲۰ هزار پلاک داریم این درآمد یعنی کمتر از ۱۰۰ هزارتومان خروجی!

 

شهردار دهدشت ضمن گلایه از تمدید مجوز اصنافی که عوارض خود به شهرداری را پرداخت نمیکنند،گفت:انتظار می رود امور صنفی با شهرداری هماهنگ شود و مجوز صنوفی که عوارض پرداخت نمی کنند تمدید نکند چون خلاف قانون است.

 

تابش نژاد از جمله اقدامات در جهت درآمد زایی را انتخاب مشاور برای ممیزی شهر دانست تا کار به پیمانکار و مشاور واگذار شود،و افزود: با این کار،کسبه، املاک واحد های ساختمانی و .. شناسایی می شود و کار نیز به روز انجام می شود.

 

وی تاکید کرد:با شناسایی کسبه افرادی که عوارض پرداخت نمی کنند مشخص می شوند که به عنوان درامدزایی کوتاه مدت خوب است.

 

شهردار همچنین از راه انداری کارخانه سنگ شکن و تعمیر و راه اندازی وسایل و کارخانه آسفالت در دوره کاری خود خبر داد و گفت: در بحث قیر مشکل داریم که امیدواریم طبق روال سال های گذشته قیر تامین شود تا راندمان کار بالا رود و کار به پیمانکار واگذار نشود.

 

وی سامان دهی ورودی ها را دغدغه تمامی مسوولان و مردم برشمرد و بیان کرد:
ورودی از سمت چرام طراحی شده،پیمانکار پای کار است،تامین اعتبار هم شده که از هفته آینده اجرا می شود.

 

اقای تابش نژاد تصریح کرد: در خصوص ورودی بهبهان هم نیاز به تامین اعتبار دارد که با همکاری مسوولان مربوطه و نماینده کهگیلویه  رایزنی شد و ۱۰ میلیارد تومان برای این ورودی اختصاص یافت ولی نیاز به پیگیری مرتب دارد که کل این مبلغ جذب شود.

 

وی با اشاره به طرح جامع گفت:ورودی طولیان هم جز طرح جامع است که با، پیگیری دوستان از گذشته تا حال بالاخره تصویب شد و به تهران ارسال شد که در صورت ابلاغ تا پایان خردادماه،طرح ولایت و بسیجیان و پرستاران اجرا میشود‌.

 

تابش نژاد با اشاره به شهرک پرستاران مطرح کرد:انتظار می رود تعاونی ها وقتی کاری را شروع می کنند مردم را رها نکنند و تعاونی پرستاران به مردم توجه کنند و در کنار شهرداری باشند.

شهردار دهدشت درپایان صحبت های خود سرقت کابل های برق و شکستن چراغ ها از سوی برخی شهروندان را اسیب اجتماعی دانست و افزود:انتظار همکاری بیشتر نیروی انتظامی را داریم.

 

 آذریان،عضو شورای شهر دهدشت هم در این نشست با اشاره به اینکه روح هر جامعه وابسته به مطالبه گری خبرنگاران ان جامعه است گفت:از خبرنگارانی به دلیل به چالش نکشاندن اعضای شورا گلایه دارم. 

 

وی انتشار برخی اخبار بدون ارزش و محتوا،همچنین عدم استقلال برخی خبرنگاران و وابسته به جریان سیاسی و شخص خاصی هستند را از اسیب های رسانه های شهرستان دانست که با واکنش خبرنگاران نیز همراه بود زیرا آن ها استقلال سیاسی را حق همه مردم دانستند و تاکید کردند این موضوع خاص خبرنگاران شهرستان کهگیلویه نیست.

 

رییس انجمن خبرنگاران کهگیلویه نیز در این نشت گفت:رسانه ها همیشه همراه مسوولان پای کار هستند و تا کنون نیز اقدامات شهردار جدید را فارغ از جریان های سیاسی انتشار دادند.

 

خلیل مهرجو همچنین به بیان گلایه تعدادی از روزنامه نگاران اشاره و افزود:انتظار می رود آگهی مناقصه و مزایده به همین عزیزان در شهرستان داده شود و به مرکز استان فرستاده نشوند که شهردار هم در پاسخ این موضوع را به حق دانست و پذیرفت.

 

به گزارش راه ملت در پایان این نشست از خبرنگاران شهرستان کهگیلویه تجلیل به عمل آمد.

 

تصاویر کامل از این نشست را در زیر مشاهده می کنید:

 

 

 

منتشر شده در :2021/02/05 - 09:02|شناسه خبر: 61241 301 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه