امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۰۰:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در نشست مدیر درمان تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی مطرح شد: تلاش جهادی برای رفع چالش های پیش رو خدمات دهی به جامعه کارگران

مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: می دانیم کارگران دچار کمبودها و چالش هایی در زمینه درمان هستند و سعی ما این است که با یک کار جهادی کمبودهای پیشرو را از سر راه برداریم و بر آنها فائق آئیم تا موانع را به حداقل یا صفر برسانیم و در این مسیر به کمک شما شرکای اجتماعی سازمان نیازمندیم.

به گزارش راه ملت؛ جنتی دبیر خانه کارگر بهمراه اردشیری رئیس اتحادیه رانندگان کشور و رئیس اتحادیه کارگران ساختمانی و کرمی رئیس کانون بازنشستگان با مدیر درمان تامین اجتماعی دیدار کردند.

بهور در این دیدار با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اظهار داشت: بیمه شدگان و کارگران ولی نعمتان ماهستند ما هر چه داریم از برکت وجود این قشر زحمتکش و مولد کشور است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: می دانیم کارگران دچار کمبودها و چالش هایی در زمینه درمان هستند و سعی ما این است که با یک کار جهادی کمبودهای پیشرو را از سر راه برداریم و بر آنها فائق آئیم تا موانع را به حداقل یا صفر برسانیم و در این مسیر به کمک شما شرکای اجتماعی سازمان نیازمندیم.

بهور عنوان کرد: در حال بررسی وضعیت مراکز درمانی هستیم تا به کمک داشته های موجود بتوانیم خدمات مطلوب به بیمه شدگان ارائه دهیم.

وی بیان کرد: چشم انداز توسعه مراکز درمانی سرپایی را برای ارائه خدمات بهتر در دستور کار داریم.

بهور ادامه داد: توسعه بیمارستان یاسوج جهت ارائه خدمات مطلوب بستری یکی دیگر از برنامه هاست

وی با اشاره به ابنکه بررسی و پیگیری جهت طرح پیشنهادی یک بیمارستان در دهدشت دیگر برنامه ما است، افزود: احداث درمانگاه و مجتمع رفاهی شهرستان سی سخت را نیز دنبال می کنیم.

بهور گفت: در سرانه تخت بستری در شهرستان های چهار گانه کهگیلویه ،چرام ،لنده و بهمئی کمبود وجود دارد و نیاز به حمایت وزارت بهداشت و همچنین سازمان تامین اجتماعی هست که این موانع بر طرف شود.

مدیردرمان ابراز کرد: کمبود حدود ۱۵۰تخت بستری داریم چون به ازای هر ۱۰۰۰نفر باید یک تخت بستری وجود داشته باشد.

جنتی دبیر خانه کارگر نیز در این نشست، اظهار داشت: تنها امید کارگران در این شرایط سخت کرونایی و معیشتی ، خدمات تامین اجتماعی است که به کارگران در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی ارائه می شود چون کارگران به سختی زندگی می کنند و در تامین نان خود مشکل دارند.

وی افزود: کارگران دیگر هزینه ای برای انجام امور درمانی ندارند علی رغم زحمات زیادی که مدیر و کارکنان درمان تامین اجتماعی استان در جهت بر طرف کردن مشکلات درمانی کشیده اند انتظار خدمات بهتری را از مجموع تامین اجتماعی داریم.

اردشیری رئیس دو اتحادیه کارگری کشوری و استانی اظهار داشت: در هر جلسه که در محضر مسئولین ارشد استان و کشور بودم خاطر نشان کردم که از خدمات مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در استان راضی هستیم ولی لیاقت کارگران شریف جامعه بیش از این است و باید دیگر مدیران استان در راستای کمک به تامین اجتماعی جهت بر طرف نمودن چالش های درمانی کارگران دست یاری داده و در این مسیر اقداماتی انجام دهند تا مشکلات به حداقل رسد.

کرمی رئیس کانون بازنشستگان ضمن تقدیر از زحمات بهور مدیریت درمان استان، اظهار داشت: چند سالی بود که جای مناسبی برای انجام امور محوله بازنشستگان نداشتیم و هر چه با مدیران قبلی جلسه می گذاشتم به نتیجه نمی رسیدیم.
وی افزود: با آمدن دکتر بهور و در نخستین نشست وی مشکل کمبود جای ما را حل کرد و امید است درمسیر کارهایشان که بنفع اقشار ضعیف همچون کارگران و بازنشستگان است همواره سربلند باشند.

منتشر شده در :2021/02/10 - 09:02|شناسه خبر: 61539 234 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه