امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۱:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آخرین روز مسابقات دور برگشت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال؛

شکست فرازبام خائیز دهدشت مقابل ذوب آهن اصفهان در گام آخر

تیم فرازبام خائیز دهدشت در آخرین دیدار از رقابت های دور برگشت مرحله سوم لیگ برتر هندبال مقابل ذوب آهن اصفهان تن به شکست داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از کهگیلویه؛ در این دیدار که صبح امروز برگزار شد، تیم ذوب آهن توانست ۳۱ بر ۲۹ تیم فرازبام را شکست دهد.

 

 

 

شاگردان مجید پارسایی نیمه اول این دیدار را خیلی خوب آغاز کردند و توانستند چند گل از ذوب آهن پیش بیفتند و در نهایت این نیمه را  ۱۳-۱۵ به سود خود به اتمام برسانند.

 

 

اما ذوب آهن در نیمه دوم به خود آمد و توانست این اختلاف امتیاز را جبران کند تا جائیکه پنج دقیقه مانده به پایان بازی ۲۶ بر ۲۴ از حریف جلو افتاد.
در نهایت تلاش فرازبام برای جبران امتیازهای از دست رفته نتیجه نداد و این بازی به سود ذوب آهن تمام شد.
مجید پارسایی، سرمربی فرازبام خائیز دهدشت پس از شکست برابر ذوب آهن گفت: به هر حال انتظار می رفت که بازی سختی داشته باشیم. کاهش انگیزه بچه ها بخاطر اینکه از سکو دور شدند، باعث باخت امروز بود ولی از نتیجه راضی هستیم به هر حال ذوب آهن بهتر کار کرد و برنده شد. 
وی در خصوص این فصل لیگ برتر هم بیان کرد: ما برنده این بازی نبودیم ولی برنده این لیگ چرا. چون یک باشگاه خصوصی هستیم که بصورت آکادمیک در رده های هندبال کار می کنیم و در لیگی حضور داشتیم که با باشگاه های معتبری در آن حضور دارند.
سرمربی فرازبام ادامه داد: اگر در شرایطی بودیم که مسابقات با حضور تماشاگران برگزار می شد قطعا اتفاق های خوبی برای ما می افتاد.
پارسایی با بیان اینکه فدراسیون می تواند سازمان لیگی برای برنامه ریزی منسجم تر بنا کند تا مسابقات جذاب تر و پویاتر شود، افزود: اگر همچنان شرایط کرونا در سال بعد هم چنین بود، فدراسیون می تواند به گونه ای برنامه ریزی کند که لیگ با همین شرایط بصورت رفت و برگشتی در شهرها برگزار شود کما اینکه در فوتسال این اتفاق می افتد. 
فرازبام با این شکست در رده چهارم جدول قرار گرفت و منتظر نتیجه دیدار زغال سنگ طبس و پرسپولیس بهبهان می ماند تا در صورت عدم نتیجه گیری زغال سنگ فصل را با همین رتبه به پایان برساند.
به گزارش راه ملت؛ در حساس ترین و آخرین بازی فصل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مقابل مس کرمان صف آرایی می کند که نتیجه این دیدار قهرمان این فصل لیگ برتر هندبال را مشخص می کند.  
منتشر شده در :2021/02/17 - 01:02|شناسه خبر: 61849 350 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه