امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۱۴:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تاکید بر حضور محسوس نیروهای پلیس در مناطق زلزله زده/ کمک به زلزله زدگان؛ وظیفه سازمانی و انسانی ماست/ تکریم مردم زلزله‌زده همواره در دستور کار نیروی انتظامی باشد

سردار مصطفایی صبح امروز با حضور در شهر زلزله زده سی‌سخت در جمع کارکنان انتظامی مستقر در این شهرستان طی سخنانی ضمن تاکید بر تکریم مردم زلزله‌زده در ادامه گفت: کمک به زلزله زدگان وظیفه سازمانی و انسانی ماست.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “کیقباد مصطفایی” در سخنانی و در جمع کارکنان انتظامی مستقر در شهر زلزله زده سی‌سخت طی سخنانی گفت: از آنجایی که کار پلیس هیچ گاه تعطیل بردار نیست و در هنگام حوادثی از این قبیل بایستی حضور پررنگ تری داشته باشد؛ این روزها کارکنان فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بلافاصله بعد از وقوع زلزله در کنار آسیب دیدگان قرار گرفته و تامین امنیت جان و مال مردم را به صورت صد درصد بر عهده دارند.

وی گفت: شخصا بر عملکرد نیروها نظارت مستقیم داشته و بر حضور مقتدرانه پلیس در مناطق زلزله‌زده تاکید ویژه می‌نمایم.

این مقام ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود؛ ضمن قدردانی از زحمات همه نیروهای پلیس، بر ایجاد وضعیت مطلوب و بهینه و شایسته ای که در خور مردم خوب، نجیب و بی ادعای شهر سی سخت باشد، در ادامه تاکید کرد: توجه بیشتر و مهیا کردن امکانات مورد نیاز به منظور خدمات‌دهی به پرسنل آسیب دیده نیروی انتظامی در جریان زلزله و خانواده های آنان نیز مدنظر قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه شرایط روز به روز در حال بهبود است، خاطرنشان کرد: با تمام توان تلاش می‌کنیم تا شاید بتوانیم گوشه‌ای از درد و آلام مردم را کاهش دهیم.

سردار مصطفایی در پایان گفت: پرسنل کلانتری و یگان‌های انتظامی شهرستان دنا، باید آماده پاسخگویی به مردم باشند و با روی گشاده و سعه صدر بالا با آنان برخورد کنند.

منتشر شده در :2021/02/26 - 10:02|شناسه خبر: 62281 220 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه