امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۴۳:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اقلام امدادی بانک مسکن به سی سخت رسید

مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه وبویراحمد گفت ؛ اقلام اهدائی بانک مسکن به دست زلزله زدگان سی سخت رسید.

به گزارش راه ملت ، محمد اکبری با اعلام این خبر گفت: بانک مسکن در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود، تعداد ۳ هزار تخته پتوی مسافرتی به عزیزان زلزله زده ی سی سخت اهدا کرد.

اکبری افزود: در پی وقوع ۵.۶ ریشتری خسارات زیادی به ساختمان های اداری و مسکونی، ابنیه و تاسیسات همین‌طور طرح‌های تولیدی و کشاورزی مردم خوب سی سخت و روستاهای اطراف وارد شده است.
وی سرمای شدید سی سخت را طاقت فرسا خواند و بیان داشت: در این شرایط لازم است همه با هر توان و امکانی به یاری مردم زلزله زده بشتابیم.

مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد در باره نحوه توزیع اقلام امدادی هم گفت: با توجه به اینکه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نیازمندتر از سایر اقشار هستند تصمیم گرفته شد این مرحله از کمک ها را عمدتا با هماهنگی و همکاری کمیته امداد و بهزیستی استان و برخی را هم با همکاری پایگاه مقاومت شهدای بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع کنیم و به همین صورت هم کمک ها تخصیص داده شد.
اکبری همچنین اظهار داشت بنا به تصمیم مدیران ارشد بانک دو شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۴۵۵۵۵۵۵۵۶ به نام هلال احمر و ۶۲۸۰۲۳۱۵۲۲۲۲۲۲۲۲ به نام بانک مسکن به منظور دریافت کمک به هموطنان زلزله زده سی سخت در نظر گرفته شده است.

منبع: پیک ملت

منتشر شده در :2021/02/28 - 12:02|شناسه خبر: 62392 238 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه