امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۳۲:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دومین محموله واکسن کرونا به کهگیلویه و بویراحمد رسید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: دومین محموله واکسن کرونا با اولویت کادر درمان وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش راه ملت؛ علیرضا ملک پور اظهار داشت:بر اساس مصوبه وزارت بهداشت اولویت تزریق واکسن کووید ۱۹ با کادر درمان،سالمندان ۶۰ سال و افراد دارای بیماری زمینه ای است.

وی افزود:با تامین واکسن کرونا و بر اساس اولویت‌بندی سند ملی واکسیناسیون کشور، این واکسن در کهگیلویه و بویراحمد از هفته قبل به کادر درمانی که در بخش‌های مراقبت ویژه کار می‌کردند و ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی دارند تزریق شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هفته گذشته ۱۰۰ دوز واکسن به کادر درمان تزریق شد که تاکنون هیچگونه علائمی در آنان مشاهده نشده است.
ملک پور عنوان کرد: تاکنون سامانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد برای نام نویسی افراد برای تزریق واکسن پیشگیری از کرونا در نظر گرفته نشده است.

وی ابراز داشت:از ابتدای شیوع ویریوس کرونا در تا کنون بیش از ۲۴ هزار نفر به این ویروس مبتلا شدند که از این تعداد ۴۳۲ نفر فوت شده و ۲۳ هزار و ۸۹۳ نفر نیر بهبود یافته اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اینک ۱۱۴ بیمار در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که از این تعداد ۳۷ بیمار کرونایی قطعی و ۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

بعد از یک دوره کاهش شمار مبتلایان و قزبانیان کوووید ۱۹ در کهگیلویه دو بویراحمد و خارج شدن تمامی شهر های قرمز و نارنجی این استان به وضعیت زرد و آبی، در روزهای اخیر با کاهش رعایت دستور العمل های بهداشتی شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه وگچساران از وضعیت زرد خارج و به وضعیت نارنجی رسیدند.

منبع: ایرنا

منتشر شده در :2021/02/14 - 10:02|شناسه خبر: 62757 193 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه