امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۵۹:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به مناسبت ۱۷ اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛اجرای طرح کتابخانه گردی و درختیاری(کاشت نهال در کتابخانه) در ۶ کتابخانه عمومی کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت ۱۷ اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، طرح کتابخانه گردی در ۶ کتابخانه عمومی با رعایت شیوه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان، به مناسبت ۱۷ اسفند سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، طرح کتابخانه گردی در ۶ کتابخانه عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
مدیر کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: این طرح با حضور تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی و  با رعایت شیوه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در  کتابخانه های عمومی ولی عصر(عج) برکت شهر مادوان، امام علی(ع) شهر باشت، شهید بهشتی شهر مارگون، امام خمینی(ره) شهر لیکک، شهید رجایی شهر چرام و شهید باهنر شهر لنده بر گزار می شود.
 یاسر رحیمیان تصریح کرد: این طرح هر ساله در ۱۷ اسفند، روز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف آشنایی مردم و مسئولان از خدمات کتابخانه ای و فرهنگی با بازدید مردم، مسئولان، رسانه ها، نویسندگان، هنرمندان و فرهیختگان فرهنگی ازکتابخانه های عمومی در کشور و به تبع آن در استان انجام می شود.
وی با اشاره با اجرای طرح درختیاری( کاشت نهال) اظهار داشت: چون تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور همزمان با هفته منابع طبیعی است بنابراین با ابتکار قابل تحسین نهاد کتابخانه های عمومی کشور غرس و کاشت درخت درفضای باز کتابخانه های عمومی در دستور کار قرار گرفته است.
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان همچنین از برگزاری مسابقه پویش  #کتابخانه_ من ویژه کتابداران به جهت معرفی کتابخانه های عمومی و ارائه فعالیتهای فرهنگی محل خدمت خود خبرداد و افزود: این مسابقه از ۱۶ الی ۲۳ اسفند ماه برگزار می شود که در پایان بر برندگان جوایز نفیسی اهداء می شود.
اهدای کارت عضویت رایگان، بخشودگی جرایم دیرکرد کتب و منابع امانتی کتابخانه ها نیز در روز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و طرح کتابخانه گردی انجام می شود.

منتشر شده در :2021/03/06 - 11:03|شناسه خبر: 62825 490 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه