امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۴۸:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار کهگیلویه در نشست شورای اداری شهرستان:

خروجی انتخابات امنیت و توسعه شهرستان خواهد بود/تا پایان دولت متوجه کم کاری هر مدیری شویم در هر مرحله‌ای کنار زده خواهد شد

اخرین نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه امروز ۱۹ اسفند ۹۹ با محوریت انتخابات ۱۴۰۰ و بررسی وضعیت کرونایی شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی شهر دهدشت برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ فرماندار کهگیلویه در نشست شورای اداری شهرستان اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا از فردا آغاز خواهد شد که ثبت نام این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی است، لذا از داوطلبان می خواهیم جز در مرحله نهایی به فرمانداری مراجعه نکنند.

 

کریمی‌نژاد با تأکید بر بی‌طرفی فرمانداری در انتخابات تصریح کرد: این اطمینان را می‌دهم که هر برگ رأی در صندوق با هر قطره خون شهید برابری می‌کند.

 

 

وی انتخابات را یکی از پارامترهای توسعه خواند و افزود: خروجی انتخابات امنیت و توسعه شهرستان خواهد بود.

 

فرماندار کهگیلویه با تأکید بر الزام همه مدیران به پشتیبانی از انتخابات و مقابله با کرونا، گفت: نذاریم و نمی‌توانیم و از اداره کل بپرسم در مدیریت ما جایی ندارد.

 

 

 

رئیس شورای اداری کهگیلویه معوقات اعتباری شهرستان طی سال‌های گذشته را یادآور شد و از مدیران خواست از فرصت طلایی باقیمانده عمر دولت و انتخابات پیش‌رو برای جذب اعتبارات استفاده کنند.

 

این مسؤول با اشاره به اینکه برخی از مدیران در ماه‌های پایانی دولت کم‌کاری می‌کنند، افزود: تا پایان دولت متوجه کم کاری هر مدیری شویم در هر مرحله‌ای کنار زده خواهد شد.

 

 

 

وی ادامه داد: بنیاد علوی در دیشموک پای کار است اما برخی مدیران کل و شهرستان هیچ تحرکی ندارند اگر بهزیستی و نهادهای حمایتی بیشتر پای کار می‌آمد آسیب‌های اجتماعی کمتر بود.

 

 

 

کریمی‌نژاد همچنین با انتقاد از عدم هماهنگی در سفر مدیران کل به شهرستان گفت: نباید فرماندار از رسانه‌ها متوجه حضور مدیران کل شود.

 

 

 

وی در واکنش به واگذاری بناهای تاریخی بلادشاپور به بخش خصوصی با بیان اینکه این خبر را هنگامی که در گچساران جلسه بودم از رسانه‌ای خواندم، گفت: مدیرکل میراث فرهنگی در خصوص نحوه واگذاری این ابنیه شفاف‌سازی کند.

 

 

 

کریمی‌نژاد با بیان اینکه ما دوست داریم بلادشاپور آباد شود اما از تفاهم نامه‌ای که بنده در جریان نیستم، می‌ترسم، افزود: اگراین واگذاری عالمانه و در راستای هنر است و دوستان تأیید می‌کنند فتبارک الله و اگر نیست باید اعلام جرم و پیگیری شود.

 

 

 

منتشر شده در :2021/03/09 - 03:03|شناسه خبر: 62936 278 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه