امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۴:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر دادنجات جان زن ۲۷ ساله در ارتفاعات چرام توسط امدادگران هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: امدادگران هلال احمر با همکاری نیروهای اورژانس زنی را که در ارتفاعات نزدیک به امامزاده عبدالله(ع) شهرستان چرام مصدوم شده بود، نجات دادند.

به گزارش راه ملت؛ سید امان اله جهان بین، افزود: نجات جان خانم جوان ۲۷ ساله توسط نیروهای امدادی واکنش سریع تیم کوهستان و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان چرام در ارتفاعات کوه‌های چرام صورت گرفت.
وی اظهارکرد: طی تماس تلفنی از محل حادثه کوه سیاه (امامزاده عبدالله) مبنی بر سقوط یک خانم بلافاصله تیم کوهستان جمعیت هلال احمر  به صورت پیاده روی به محل اعزام و بعد از حمل مصدوم به مدت ۶ ساعت پیاده روی در مناطق صعب العبور به همراه نیروهای اورژانس تحویل نیروهای درمان شد.

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: بعد از ۶ ساعت تلاش تیم کوهستان و امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر و کارکنان اورژانس شهرستان چرام در کوه جان خانم جوان را که از کوه پرت و از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود، نجات داده اند.
گفتنی است که این خانم همراه با گروهی از بانوان به قصد کوهپیمایی و زیارت امامزاده عبدالله(ع) به این ارتفاعات صعود کرده بودند.

منبع: ایسنا

منتشر شده در :2021/03/27 - 01:03|شناسه خبر: 63515 196 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه