امروز :یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۵۴:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان خبر داد: تزریق قریب به ۷۰ تن مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار و با حضور بازرس مقیم سازمان در شبکه های توزیع

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان گفت :نظارت بر عملکرد کشتارگاه طیور و توزیع مرغ کشتار روز با قیمت تنطیم بازار در استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای تعطیل ادامه دارد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان، سالار حسین پور رئیس سازمان گفت: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان و به منظور تامین بخشی از نیاز مرغ گرم مرکز استان کلیه واحدهای مرغداری استان ملزم بوده تا تولیدات خود را جهت کشتار در اختیار کشتارگاه ها قرار دهند تا پس از کشتار در سطح شبکه،توزیع گردد.

حسین پورافزود: به منظور نظارت دقیق بر میزان مرغ تحویلی به کشتارگاه،میزان مرغ کشتار شده و همچنین نحوه توزیع مرغ کشتار شده، بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت نظارت لازم را انجام خواهند داد.
حسین پور در پایان اضافه کرد :با توجه به وقفه ۴۸ ساعته در کشتارگاه های استان، مقدار ۷۰ تن مرغ منجمد از طریق ۲۱ عامل توزیع کار توزیع را در مرکز استان آغاز نموده است که با نظارت مستقیم بازرسان پایش ونظارت میگردد.

منتشر شده در :2021/04/02 - 01:04|شناسه خبر: 63724 301 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه