امروز :شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۱۱:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون:‌ مدیران وعده غیر عملی به مردم ندهند

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی حاضر در این بازدید میخواهم که وعده غیر عملی به مردم ندهند، زیرا مردم می‌توانند سختی‌های اقتصادی را تحمل کنند، ولی حرف‌های شعاری و مدیران غیر صادق را نمی‌توانند تحمل کنند.

به گزارش راه ملت؛ “مهدی روشنفکر” افزود: عمده مشکلات و مطالبات مردم در بخش آب شرب، احداث و بهسازی جاده ارتباطی، عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و نبود شبکه‌های تلویزیونی، اجرای طرح هادی روستایی، گازرسانی و احداث مکان‌های ورزشی بوده است.
وی خواستار اولویت بندی مشکلات بررسی شده در دهستان سیلاب و کلوار شد و تصریح کرد: برای اشتغال آفرینی جوانان از هیچ کوششی دریغ نشود زیرا برای رسیدن به توسعه و رفع محرومیت‌ها راهی بهتر از رونق تولید و ایجاد اشتغال نیست.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از مدیران دستگاه‌های اجرایی حاضر در این بازدید خواست وعده غیر عملی به مردم ندهند، زیرا مردم می‌توانند سختی‌های اقتصادی را تحمل کنند، ولی حرف‌های شعاری و مدیران غیر صادق را نمی‌توانند تحمل کنند.
روشنفکر خدمات ۴ دهه اخیر نظام را ستودنی دانست و بیان کرد: محرومیت‌های موجود ریشه تاریخی دارد و با وجود خدمات کم نظیر در این ۴ دهه هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.
به گزارش ایسنا، مهدی روشنفکر در ادامه سفر به مناطق شهرستان‌های ۳ گانه این بار به دهستان سیلاب و کلوار از توابع شهرستان مارگون با همراهی برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی سفر کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفت.


منبع: ایسنا

منتشر شده در :2021/04/01 - 02:04|شناسه خبر: 63746 251 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه