امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۱۶:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان و دبیر کارگروه تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد : توزیع بالغ بر ۱۳ هزار ۸۷۴ تن کالاهای اساسی جهت تنظیم بازار استان

رئیس سازمان و دبیر کارگروه تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۳ هزار ۸۷۴ تن کالاهای اساسی جهت تنظیم بازار استان جذب و توزیع شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ،سالار حسین پور رئیس سازمان افزود: در سال گذشته بالغ بر ۱۳ هزار و۸۷۴ تن کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله برنج ، گوشت قرمز ، مرغ منجمد ، شکر،روغن ومیوه شب عید،جهت تنظیم بازار استان جذب و توزیع شده است .
حسین پور اضافه کرد : باتوجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،تامین و جذب کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با قیمت مصوب هم‌چنان به جهت حفظ آرامش همشهریان، در دستور کار این سازمان قرار دارد .

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان یادآور شد: تعداد جلسات برگزار شده اصلی و فرعی در این کارگروه تعداد ۸۱ جلسه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۹.۴۵درصدی داشته وتعداد کل مصوبات ۱۸۷فقره بوده که ۱۷۲ فقره از این مصوبات اجرایی ومابقی در دست اقدام می‌باشد و از رشد ۱۱۴.۲۵درصدی نسبت به مدت مشابه آن ،برخوردار بوده است.

منتشر شده در :2021/04/04 - 06:04|شناسه خبر: 63816 230 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه