امروز :جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۶:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پلمپ قهوه خانه ای در آبشار به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی+ عکس

فرماندار شهرستان بویراحمد  از پلمب یه قهوه خانه متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی در اشار  یاسوج ، خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:  خبری مبنی بر عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عرضه و استعمال قلیان در یه قهوه خانه در حوالی  جاده ابشار ، که موجب به خطر افتادن سلامت شهروندان و شیوع بیشتر ویروس کرونا در جامعه می شود، دریافت کردند و برای بررسی موضوع به نشانی های اعلامی مراجعه کردند

احمدی اظهار داشت ؛متصدی این قهوه خانه ها با بازگشایی واحدهای صنفی خود  و ورود به این قهوه خانه ها ضمن برخورد با متصدی مربوط و  واحد صنفی قهوه خانه را پلمپ کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد ادامه داد:با پلمب این قهوه خانه ها متصدی مغازه برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود :اافراد سودجو بدون توجه به پروتکل های بهداشتی و دستورات ستاد ملی کرونا با تخطی از فرامین بهداشتی ستاد ملی کرونا و بازی با جان شهروندان با بازگشایی باغات تفریحی بدون در نظر گرفتن رعایت اصول بهداشتی مبارزه با کرونا جان شهروندان یاسوجی را به خطر می انداختند.

احمدی  در پایان گفت : امیدوارم این نوع برخورد ها زنگ خطری باشد برای افراد سود جو که فکر می کنند می تواند با جان شهروندان بازی کنند و تمام زحمات کادر درمان را نادیده بگیرند.

منبع: چرام آنلاین

منتشر شده در :2021/04/07 - 01:04|شناسه خبر: 63964 274 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه