امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۳۹:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جوابیه هیت عالی نظارت استان کهگیلویه و بویراحمد به خبر اعمال نفوذ نماینده برای رد صلاحیت کاندیداهای شهر دهدشت

بررسی صلاحیت نامزدها در هیات اجرایی با استعلام از منابع چهار گانه است.

به گزارش راه ملت؛در پی انتشار یک خبر با تیتر اعمال نفوذ نماینده برای رد صلاحیت کاندیداهای شورای شهر دهدشت در یکی از پایگاه های خبری دبیر اجرایی هیت عالی نظارت استان کهگیلویه و بویراحمد به این خبر واکنش نشان داد.

متن این جوابیه به شرح زیر می باشد:

باسلام؛

در خبر منتشره با تیتر “اعمال نفوذ نماینده برای رد صلاحیت کاندیداهای شهر دهدشت” به هر بدلیل نامعلوم و بر خلاف حقایق مطالبی علیه نماینده محترم مردم شهرستان کهگیلویه مبنی بر رد صلاحیت افراد غیر همسو منتشر نموده اید که مغایر با شئون و رسالت آن رسانه هاست.

نظر به اینکه رسالت رسانه ها تشویش نیست و بلکه تنویر افکار عمومی است، شایسته است با درج جوابیه و اطلاع رسانی دقیق، بستر شایسته سالاری را فراهم نمایید.

تا کنون هیچ نماینده ای در رد یا تایید صلاحیت ها دخالتی نداشته و ندارد.

براساس زمان بندی فعلاً مرحله بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی با استعلام از منابع چهارگانه است و هیات های نظارت استانی که توسط هیات عالی نظارت انتخاب شده اند از ۲۱ فروردین به بعد وارد بررسی صلاحیت ها می شوند.

با ضرس قاطع، خبر آن سایت به شرح منتشره صحت ندارد چون تا کنون فرآیند حضور نمایندگان وارد مرحله بررسی نشده است و هیچکدام از نمایندگان عضو هیات عالی نظارت استان دخالتی در تایید یا رد صلاحیت ها نداشته اند بلکه روند انتخابات در فضایی کاملاً آرام و قانونی طی می شود که پس از اتمام کار هیات های اجرائی نوبت بررسی صلاحیت ها در هیات های نظارت بخشی و شهرستانی به مدت ۱۴ روز شروع می شود.

از اصحاب رسانه برادرانه می خواهم که بجای تشویش وتحریک اذهان به روشنگری و معرفی مصادیق موفق بپردازند و کمک نمایند تا بستر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو فراهم شود.

انتظار است ازانتشار اخبار خلاف واقع جداً خوداری نموده و به روند قانونی بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی و نظارت بپردازند.

سید شکرالله امامی

دبیر اجرائی هیت عالی نظارت استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2021/04/08 - 12:04|شناسه خبر: 63989 451 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه