امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۴۶:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ضرورت حمایت بخش خصوصی از ورزشکاران /مردم استان علیرغم وجود مشکلات امیدوار هستند/ توجه دولت به افزایش زیرساخت ها و سرانه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمدانجامید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: افتخارآفرینی ورزشکاران استان با حمایت بخش خصوصی سرعت بیشتری می گیرد.

حسین کلانتری در حاشیه نشست شورای ورزش و در گفتگو با خبرنگار راه ملت با تاکید بر اینکه استان با حمایت‌ های دولت توانسته در سرانه ورزش جز چهار استان برتر کشور قرار بگیرد، اظهار داشت: در سال ۹۹ ما ۱۲ چمن مصنوعی را  در سطح استان افتتاح کردیم.

وی افزود: در دوره خدمت دولت تدبیر و امید ۴۷ زمین ورزش چمن مصنوعی در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شده است.

نماینده عالی دولت در استان، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت و استعدادهای ورزشی در استان اگر زیرساخت‌ های مناسب و مربیان حرفه ‌ای در استان باشد می ‌توانیم شاهد موفقیت‌ های بسیار در ورزش باشیم.

وی عنوان کرد: استعداد ورزشکاران ما اگر از میانگین کشوری بیشتر نباشد، کمتر هم نیست.

استاندار بیان کرد: تیم فولاد یاسوج توانست تیم قدرتمند برق شیراز را شکست دهد و در حوزه ‌های ورزش‌ های رزمی،کشتی، تفنگ‌ های بادی و تپانچه، هندبال، وزنه ‌برداری و … پیشرفت کرده ‌ایم.

کلانتری گفت: به هئیت قایقرانی تبریک می‌گویم و از زحمات آنها تقدیر و تشکر می ‌کنم.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ های ورزشی مناسب با توجه به آمار در استان وجود دارد، تصریح کرد: برای توسعه ورزش استان و کسب مقام‌ های برتر ورزشی نیازمند استفاده از نیروهای هستیم که بتوانند آموزش‌ های لازم را به ورزشکاران ارائه بدهند و این استعدادهای نهفته را شکوفا کنیم.

کلانتری بر توجه به ورزش در جامعه کارگری، دانش آموزی، دانشجویی، بانوان و ورزش‌ های همگانی و بومی محلی تاکید کرد و گفت: ورزش همگانی در ایجاد نشاط بین خانواده‌ ها بسیار حائز اهمیت است و باید تلاش شود که زیرساخت ‌های ورزشی لازم نظیر جاده سلامت در همه جای استان ایجاد شود.
وی تصریح کرد: استان در زمینه ورزش انفرادی دارای استعدادهای خاصی است.

استاندار گفت: به طور قطع برخی کمبودها و مشکلات در زندگی مردم وجود دارد اما براساس آمارها استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از با نشاط ترین استان ‌های کشور است.

کلانتری از انعقاد تفاهم نامه با وزیر کار در خصوص توسعه فضای ورزش برای جامعه کارگری خبر داد و گفت: این موضوع باید با جدیت پیگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش، گفت: تیم قایقرانی دلفین، هندبال خائیز دهدشت وزنه ‌برداری و هندبال جوانان از جمله رشته ‌هایی است که شاهد افتخارات آن‌ ها در استان هستیم.

کلانتری با بیان اینکه افزایش آمار اضافه وزن و چاقی دانش آموزان از مشکلات جوامع امروز است، بیان کرد: ما در برابر ورزش دانش آموزان مسئول هستیم و سلامت آنها در گرو برنامه ریزی های هدفمند در این راستا است.

وی اظهار داشت: ورزش قهرمانی معرف خوبی می‌ تواند برای استان باشد و باید از مدال ‌آوران کشوری، آسیایی و المپیکی حمایت شود، تجلیل و تشکر از ورزشکاران نباید فراموش شود.

استاندار با تاکید بر اینکه باید بخش خصوصی پای کار بیارید، بیان کرد: یک سری شرکت ها مثل پتروشیمی گچساران، سد چم شیر و کارخانجات سیمان، سینره و زربند برای حمایت از ورزشکاران باید پای کار باشند.

کلانتری با بیان اینکه ویروس کرونای انگلیسی وارد استان ما شده است، اظهار داشت: ما تلفاتی هم داشته ‌ایم و حتی یکی از پزشکان متخصص ما به این ویروس مبتلا شده است.

 وی تکید کرد: این ویروس بسیار خطرناک است و کمتر از ۷۲ ساعت ریه فرد مبتلا را کاملاً درگیر می ‌کند و در این شرایط نیاز به رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌ های بهداشتی است.

کلانتری با بیان اینکه قهرمانان ورزشی سرمایه های ملی ما هستند، گفت: شهرداران ورزشکاران را حمایت کنند.
خبرنگار : سیده زهرا موسوی

منتشر شده در :2021/03/04 - 10:03|شناسه خبر: 64020 252 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه