امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۵۰:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۳۸۷ زندانی جرائم غیر عمد چشم انتظار کمک های خیرین/ جشن های گلریزان بصورت مجازی برگزارخواهند شد

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربتیتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جشن های گلریزان امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش راه ملت؛ منصور بیژنی در گفتگو با واحد اطلاع رسانی زندانهای استان افزود: هدف از برگزاری این جشن کمک به آزادی بیش از ۳۸۷زندانی جرایم غیر عمد در زندان های کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته با مشارکت ستاد دیه کشور، خیرین و نیکوکاران استان نسبت به دیگر زندانهای کشور رتبه خوی در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داشته است تصریح کرد: در سال گذشته ۲۸۰ نفر از زندانیان غیر عمد و محکومین مالی با گذشت شاکی، کمکهای ستاد، تسهیلات بانکی، خیرین و نیکوکاران از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

این مقام ارشد زندانهای استان با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی سند تحول پرداخت بدهی زندانیان جرایم غیر عمد است تصریح کرد:مقرر شده برای آزادیان زندانیان جرایم غیرعمد تسهیلات کم بهره پرداخت شود.
بیژنی با تبریک ماه مبارک رمضان و فیوضات و برکات این ماه بزرگ خدا با بیان اینکه یکی از ویژگی های ماه مبارک رمضان ماه بخشش ومهربانی است افزود:از همه مردم و خیرین می خواهم که در این امر خیر خواهانه برای اینکه سرپرست خانواده ها به زندگی بازگردند و برای شادی محفل خانواده ها کمک کار زندانیان غیر عمد باشند.

وی گفت: انتظار داریم با همکاری و تعامل خوب صدا و سیمای مرکز استان و خبرگزاری ها و رسانه ها زمینه ای فراهم گردد تا خیرین در امر آزادسازی اینگونه افراد که بدهکار غیر بزهکار هستند تشریک مساعی داشته باشند.

منتشر شده در :2021/04/14 - 05:04|شناسه خبر: 64149 264 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه