امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۳۹:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار دنا خبر داد: ۴۶۴داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا/ زنان رکوددار ثبت نام انتخابات

فرمانداردنا از ورود قابل توجه جوانان و افراد تحصیلکرده به عرصه داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در شهرستان خبر داد و گفت: ۴۶۴ نفر در این دوره از انتخابات برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان دنا ثبت نام کردند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی فرمانداری عبدالحمید پناهی گفت: نظام ما برگرفته از دموکراسی مردمی بوده است
امروز بیش از هر زمان دیگر با توجه به شرایط حساس منطقه ای و جهانی حضور مردم در انتخابات نیاز بوده و همین مردم است که در شرایط سخت پشتیبان کشور ایران اسلامی هستند.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت و گفت: ۱۲۳روستا در شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۹۰ روستا شرایط ثبت نام انتخاب شورای اسلامی را دارند که با توجه به حد نصاب رسیدن تعداد داوطلبان در مجموع ۷۸ روستای شهرستان انتخابات شورای اسلامی برگزار می گردد.
پناهی گفت: در بخش مرکزی از ۲۷روستا ۲۴ روستا انتخابات دارای شرایط برگزاری انتخابات دارند و در بخش پاتاوه از ۶۳ روستا ۵۴ روستا دارای شرایط برگزاری انتخابات را دارند.
فرماندار دنا اظهار داشت و گفت: این بار بانوان رکوددار ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستا بوده که از این مجموع ۲۶ نفر ۱۴ نفر در بخش مرکزی و ۱۲ نفر در بخش پاتاوه داوطلب شده اند.
پناهی گفت: ورود جوانان را به عرصه انتخابات به فال نیک می گیریم که با مدارک عالی ۷نفر کارشناسی ارشد ۴۴ نفر کارشناسی مابقی فوق دیپلم،دیپلم بوده است.

منتشر شده در :2021/04/16 - 07:04|شناسه خبر: 64227 389 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه