امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۳:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قاید گیوی نامزد انتخاباتی ششمین دوره اسلامی شهر یاسوج در دیدار دوستانه با خبرنگاران مرکز استان مطرح کرد: استفاده از ظرفیت ها برای ساماندهی حاشیه شهر و جذب سرمایه گذاران از اولویت برنامه هایم است / از طرح زنان برای تصدی شهرداری یاسوج حمایت می کنم/ ضرورت راه اندازی سازمان فرهنگی در مرکز استان/ برای اصلاح آماده ام

غلام حسن قاید گیوی حقوقدان کاربلد در اسفند ماه ۱۳۹۹ با هدف پیروزی در انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰ اعلام نامزدی کرد.

وی در صف آرایی نامزدها برای ورود به کارزار انتخاباتی ۱۴۰۰ با برنامه های خاص و ویژه ورود کرده است.

غلام حسن قاید گیوی نخستین حرکت انتخاباتی خود را دیدار و گفتگوی دوستانه با اصحاب رسانه به عنوان نماینده مردم برگزار کرد و در این جمع، اظهار داشت: همه ما اجتماعی هستیم و شورا نیز یک نیاز مدنی است و کسانی که از نگاه خود و مردم توانایی دارند می توانند در این کارزار رقابتی حضور پیدا کنند.

این نامزد انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج، بیان کرد: خواستار این نیستم که بگویم مشکلات اکبر آباد تا شرف آباد چیست و بشار خروشان رفته رفته دچار سرنوشت زاینده رود می شود همگان بر این مهم اشراف دارند.

وی افزود: این مسائل نیازی به بیان کردن ندارند و بدون شک شورا باید برای همه باشد و نقطه به نقطه شهر از ورودی تا خروجی ها نیازمند کار و تلاش جهادی است.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورا باید شفافیت داشته باشند، گفت: مخالف شورای دو رنگ هستم و نظر واقعی نظر مردم است که قطعا می دانند چه کسانی را انتخاب کنند که بعد از گذشت ۴ سال انگشت حسرت بر دهان نگیرند.

قاید گیوی بیان کرد: عمل گرا هستم و از مشاوران قوی برای پیشبرد بهتر امور استفاده می کنیم.

وی افزود: یکی از رسالت های اصلی اعضای شورا مشورت گرفتن در امور است.

قاید گیوی ابراز کرد: باید در مباحث مختلف شورای شهر مطالعه کنیم و کمترین هزینه را بر مردم تحمیل کنیم.

وی گفت: در صورت پیروزی در این میدان مطالعه طرح ترافیک را در شورای عالی استان ها پیگیری می کنم.

این نامزد شورای شهر، افزود: تعارفی ندارم هرکجا نتوانستم کار کنم بیان می کنم.

وی با بیان اینکه شعارم ” صداقت در گفتار و سلامت در عمل” است، اظهار داشت: با تخصصی که در زمینه رشته حقوق دارم به قصد اصلاح در امور ورود کرده ام.

قاید گیوی در بخش دیگری از سخنانش، ابراز کرد: باید دید مردم به برنامه چه کسی اعتماد می کنند .

وی با تاکید بر اینکه باید بستر را برای ورود توریست ها فراهم کنیم، عنوان کرد: فرد منتخب باید بر کمیسیون های شورا مسلط باشد.

قاید گیوی ساماندهی حاشیه شهر، تدوین طرح تفصیلی، تفکیکی، تجهیز ایستگاه های آتش نشانی و توجه ویژه به حاشیه شهر را از جمله برنامه های ‌مهم خود برشمرد و گفت: سرمایه گذار پیش از هر سرمایه گذاری نیازمند اعتماد است و با راه اندازی سازمان فرهنگی و فراهم سازی بستر فرهنگی باید به این مهم جامع عمل پوشاند.

این کاندیدای انتخابات شورای شهر بر ضرورت پیگیری اعتبارات از سوی منتخبین شورا تاکید کرد و افزود: یک عضو کاربلد شورای شهر باید در
فصول مختلف سال با سازمان مدیریت مکاتبه های متعدد داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری تیم فوتبال یاسوج برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان از دیگر محورهای برنامه های بنده در صورت قبولی در این کارزار انتخاباتی است.

قاید گیوی نبود سینما در شهر یاسوج را یک معضل فرهنگی دانست و افزود: در صورت نداشتن برنامه برای جوانان آنها به سمت مواد مخدر گرایش پیدا می کنند.

وی گفت: امیدوارم مردم در این دور به برنامه ها رای دهند نه اندیشه قومی و قبیله ای را ترویج دهند.

قاید گیوی در پاسخ به سوال خبرنگار راه ملت در خصوص برنامه وی برای جذب شرکت های سرمایه گذاری، اظهار داشت: از کلیه شرکت های مسافربری و گردشگری برای سفر به یاسوج دعوت می کنم و از آنها می خواهم که برنامه های خود را ارائه دهند همچنین شرکت های هلدینگ بین المللی را نیز پای کار خواهم آورد.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس مُر قانون عمل می کنیم، گفت: در صورت وجود بانوان کارآمد از گزینه های خانم برای کسب جایگاه شهرداری حمایت می کنم.

منتشر شده در :2021/04/27 - 02:04|شناسه خبر: 64566 412 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه