امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۲۲:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیانیه مجمع همفکری بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه تروریستی کابل

مجمع همفکری بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه تلخ تروریستی روز گذشته در افغانستان با صدور بیانیه ضمن ابراز همدردی با دانش آموزان این کشور این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

راه ملت: به گزارش راه ملت در متن این بیانیه آمده است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در پی انفجار اخیر در منطقه دشت برچی کابل تعداد زیادی از دانش آموزان مظلوم به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده اند،تصاویر منتشر شده از مجروحین این حادثه باید وجدان خوابیده جهان را بیدار می کرد،دنیا باید بداند که چه کسانی به اسم و پوشش اسلام سالهاست که با جنایت هایشان در حال خیانت به بشریت هستند.

خون دختر بچه های که تا امروز ریخته شده است تا ابد بر صفحه تاریخ نقش می بندد تا آنکه این چنین حیوانات و اربابانشون که به ناحق و وحشیانه برادران و خواهرانمان را می کشند و بعد با نامردی و دروغ به اعتقاداتمون حمله می کنند از صحنه روزگار حذف شوند،ان شاءالله.

خطاب به همه عاملان این جنایت عرض میکنیم که اگر الان فکر می کنید که قدرت کشتن دختر بچه های مسلمان را دارید آن هم در کلاس های درسشان و در ماه رمضان باید بدانید که خدای همین دختر بچه های مظلوم هم وعده انتقام داده است که نه قدرت شما و نه قدرت اربابان آمریکایی و صهونیستی شما نمی توان مقابل چنین انتقامی دوام بیاورد،پس بترسید از روز انتقام.

ما دانش آموزان مجمع همفکری بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از تمام دانش آموزان ایران ضمن تسلیت و ابراز همدری با مردم افغانستان این جنایت را محکوم می کنیم و از خداوند تعجیل در ظهور امام زمان (عج) را برای پایان دادن به تمامی ظلم های دنیا طلب می کنیم.

 

منتشر شده در :2021/05/10 - 11:05|شناسه خبر: 64776 658 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه