امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۴۹:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد: انتخابات تمام الکترونیکی در شهر‌های یاسوج، دوگنبدان و باشت برگزار می شود

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان گفت: انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شهر‌های یاسوج، دوگنبدان و باشت به صورت تمام مکانیزه برگزار می‌شود.

به گزارش راه ملت؛عباس رسولی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استان و جمعی از مسئولان استانی و خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: در سایر شعب در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شورا‌های اسلامی شهر و روستا به صورت نیمه مکانیزه برگزار می‌شود.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات تمام مکانیزه، همه فرایند‌های انتخابات از جمله احراز هویت رای دهندگان، اخذ رای، شمارش آرا و تجمیع نهایی به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در انتخابات نیمه مکانیزه در همه شعب استان کهگیلویه و بویراحمد به جزء سه شهر اعلام شده، فقط فرایند‌های احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی بوده و فرایند‌های اخذ رای و شمارش آرا و تجمیع به صورت دستی و کاغذی انجام می‌شود.

رسولی گفت: شرایط برگزاری انتخابات تمام مکانیزه از نظر زیرساخت‌های فنی و مخابراتی در همه شهر‌های استان فراهم بوده و همه شهر‌ها از جانب ستاد انتخابات استان به وزارت کشور اعلام شد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق تصمیم گیری که توسط وزارت کشور و هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا انجام شد، سه شهر یاسوج، دوگنبدان و باشت به منظور انجام انتخابات تمام مکانیزه تعیین شدند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص تامین برق در روز برگزاری انتخابات با توجه به قطعی های اخیر برق در کشور، خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان از قبل پیش بینی های لازم در این خصوص را انجام داده است.

منتشر شده در :2021/05/25 - 02:05|شناسه خبر: 65189 578 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه