امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۹:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول اقشار بسیج در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد: یک ملت سرنوشت خود را در انتخابات تعیین می‌کند/ رسانه‌ها باید رسالت خود را در معرفی نظام، انقلاب و خدمات آن انجام دهند

مسئول اقشار بسیج در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: رسانه‌ها باید رسالت خود را در معرفی نظام، انقلاب و خدمات آن انجام دهند.

به گزارش راه ملت، سرهنگ جمشید ارسلان‌جو در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره بهار همدلی و رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم شرکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: بزرگانی همچون آیت الله سیستانی می فرمایند عدم شرکت در انتخابات گناه نابخشودنی است و همچنین رهبری معظم انقلاب انتخابات را لیله القدر نظام و انقلاب می‌دانند.

وی با بیان اینکه یک ملت سرنوشت خود را در انتخابات تعیین می‌کند گفت: هر چهار سال برابر با یک هزار و ۴۶۰ روز است که باید سرنوشت یک کشور و خودمان را به دست رئیس‌جمهور بسپاریم لذا انتخابات دارای اهمیت زیاد است.

این مسئول در سپاه فتح یاداور شد: شاهد گرانی افسارگسخته و تورم و مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات ریز و درشت هستیم اما نباید کنار بکشیم زیرا با کنار کشیدن وضع بهتر نمی‌شود.

مسئول اقشار بسیج در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جمهوری اسلامی مظلوم است به دلایل مظلومیت نظام اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل مظلومیت این است که روسای جمهور بعد از ۸ سال تبدیل به اپوزیسیون می شود و دیگر اینکه جمهوری اسلامی و خدمات آن به خوبی معرفی نشده است.

وی به نقل قولی از استاد محمد بهمن‌بیگی پدر عشایر ایران اشاره کرد و گفت: بهمن بیگی می‌گوید دلم برای جمهوری اسلامی می‌سوزد چرا که برای مثال قبل از انقلاب در روستایی از استان فارس و در شهرستان لار به چشم خود دیدم که آب برای خوردن نداشتند اما بعد از انقلاب علاوه بر آب لوله کشی و آبگرمکن و حمام سایر امکانات را نیز در آن روستا دیدم، متاسفانه خدمات این نظام به خوبی معرفی نشده است.

ارسلان‌جو خاطرنشان کرد: کسی تصور نمی‌کرد که چنین خدمات به همه جا برسد اما اکنون به لطف انقلاب به همه جا رسیده و رسانه‌ها باید رسالت خود را در معرفی نظام، انقلاب و خدمات آن انجام دهند.

وی با بیان اینکه چرا نام آن را جشنواره رسانه‌ای ابوذر گذاشته‌اند گفت: چون ابوذر راستگوترین و صادق‌ترین یار پیامبر بود به همین دلیل رسانه‌ها و فضای مجازی هم باید به دنبال صداقت و راستگویی باشد از این جهت است که اسم جشنواره را ابوذر گذاشته‌اند.

منتشر شده در :2021/06/07 - 10:06|شناسه خبر: 65561 260 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه