امروز :جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۴۰:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دعوت کمیته انرژی شورای وحدت نیروهای انقلاب از نخبگان حوزه ی نفت و نیرو

رئیس کمیته انرژی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از کلیه نخبگان، کارشناسان و فعالان حوزه انرژی(نفت و نیرو) دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مهندس سید علی رضوی پور اظهار داشت: این کمیته با هدف انسجام و وحدت آفرینی در بین نیروهای انقلابی صنعت نفت و نیرو کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده و در حوزه ی انرژی متناسب با ظرفیت های انرژی در استان، کارگروههای تخصصی(در بخش های نفت، گاز، پتروشیمی، پالایش ‌پخش و در بخش نیرو، توزیع و دانشگاهیان و…) را شکل داده است.

رضوی پور گفت: کمیته انرژی وظیفه دارد وضعیت فعلی نفت و نیروی کشور را با برنامه های جامع کشور تطابق دهد و انحرافها و چالشها را مشخص و برای عبور از بحران حوزه نفت و نیرو برنامه مدون ارائه نماید.

وی افزود: سعی بر این است از تمامی ظرفیت های نیروهای انقلابی استان در راستای خدمت به مردم و حمایت از دولت جوان انقلابی بهره بگیریم. همچنین باید همه نخبگان و کارشناسان زیر چتر باز انقلاب جمع شده و در گام دوم انقلاب به صورت جهادی به کشور و مردم خدمت کنند.

رئیس کمیته انرژی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان با تاکید بر اینکه ایران قوی با انتخاب قوی میسر می‌شود، عنوان کرد: شناسایی و انسجام و متحد نمودن و شناساندن نخبگان و متخصصین حوزه های مختلف به ویژه صنعت نفت و نیرو را از مولفه های اصلی شکل گیری دولت مقتدر در ایران قوی است.و توفیق همگان را در راستای استقرار دولت جوان و حزب الهی را از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم.

سید علی رضوی‌پور در پایان تاکید کرد: کمیته انرژی (نفت و نیرو) شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی، آغوش خود را به روی تمامی نیروهای متعهد و وفادار که دل در گرو نظام و انقلاب و میهن دارند، باز می کند و از همه نخبگان و متخصصین حوزه انرژی کهگیلویه و بویراحمد و همچنین متخصصین هم استانی که در جنوب کشور در حال خدمت هستند دعوت به همکاری می کند.

منتشر شده در :2021/06/14 - 11:06|شناسه خبر: 65763 279 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه