امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۳۹:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام قدردانی رئیس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان کهگیلویه

دکتر سید منصور تقوی رییس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش راه ملت: دکتر سید منصور تقوی رییس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم دین باور وزمان شناس کهگیلویه علی رغم شیوع همه گیری کرونا و همه تبلیغات امپراتوری رسانه ای استکبار و تلاش های ایادی آنان ‘ در خلق حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و رقم زدن مشارکت بالا و شاد نمودن قلب ولی امر خود سهیم شدند .

انصاف این است که از همه شرکت کنندگان در این انتخابات که نگذاشتند طراحی و خواب ” عدم مشارکت ” معاندین تعبیر شود تقدیر نمود .

لهذا ستاد مرکزی مردمی آیت الله رئیسی شهرستان کهگیلویه بر خود فرض می داند که علاوه برآحاد مردم به دلیل شرکت پرشور خود از نیروهای امنیتی و انتظامی و سپاهیان پاسدار که زمینه ساز امنیت کم نظیری بوده اند قدردانی نماید .

بدیهی است که مراتب امتنان ویژه ما تقدیم افراد گمنام ، اشخاص و تشکل ها و اعضای ستادهای همسو و تکریم زحمات شبانه روزی آنها خواهد بود که منتهی به پیروزی جبهه انقلاب و روحیه عدالت خواهی و تفکر استکبار ستیزی و مشی حمایت از مظلوم و البته انتخاب دکتر رئیسی گردیده است.

دکتر سید منصور تقوی

مسئول ستاد مرکزی و مسئول هماهنگی ستادهای آیت الله رئیسی کهگیلویه

منتشر شده در :2021/06/20 - 01:06|شناسه خبر: 66214 339 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه