امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۱۴:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج مورد تأیید قرار گرفت

روابط عمومی فرمانداری بویراحمد اعلام کرد که انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج مورد تأیید قرار گرفت و صحت برگزاری انتخابات انتشار عمومی می‌ شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد صبح امروز نشست هیئت اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان بویراحمد برگزار شد.

این نشست به ریاست فرماندار شهرستان بویراحمد و با حضور اعضای شورای تأمین، معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر فناوری و اطلاعات استانداری، جمعی از مسئولان و نامزدهای معترض انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج به منظور بررسی شکایات و اعتراضات این نامزدها در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد.  

تمامی اعتراضات در هیئت اجرائی به استناد ماده ۵۵ قانون انتخابات شوراها توسط هیئت اجرائی در جلسه مشترک با هیأت نظارت مورد بررسی قرار گرفت و صحت برگزاری انتخابات انتشار عمومی می‌ شود.

بنابراین معترضان انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج چنانچه به تأیید صلاحیت برگزاری انتخابات اعتراض دارند، به استناد بند ۲ ماده ۷۳ آئین نامه اجرایی انتخابات شورای اسلامی کشور مستند به ماده ۵۹ قانون، ظرف دو روز بعد از انتشار آگهی می‌تواند شکایات خود را کتباً به دبیرخانه هیئت نظارت استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه دهند.

بر اساس شمارش نهایی آرا بهنام عباس نژاد با ۱۰۵۵۴رأی،هدایت امیری با ۹۹۹۶ رأی،هدایت اکبری با ۸۹۳۸ رأی،عطاالله دانشی با ۸۳۴۷ رأی،فرشید احمدی کیش با ۷۹۷۷ رأی، کیوان آشنا با ۷۶۶۳ رأی، ایمان جادوانه با ۷۶۵۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر یاسوج انتخاب شدند.

اسماعیل یوسفی با ۷۶۰۷ رأی، محمدرضا آریا با ۷۰۲۰ رأی، عنایت بهرامی نیا با ۶۹۱۹ رأی، عزیزالله پناهی با ۶۶۷۷ رأی و مسعود خوبانی با ۶۵۱۷ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر یاسوج انتخاب شدند.

انتخابات شورای شهر یاسوج ۲۸ خردادماه برگزار شد و ۷ نفر به عنوان عضو اصلی و ۴ نفر علی البدل انتخاب شدند.

منتشر شده در :2021/06/26 - 08:06|شناسه خبر: 66327 245 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه