امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۱۱:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر دادکرونا ۲ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی دیگر را عزادار کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۹۸ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،
؛”دکتر پرویز یزدان پناه” با بیان اینکه ۱۷۲ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، افزود: از این تعداد ۶۲ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۹ هزار و ۸۸۰ نفر بهبود یافته اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۱ رپید تست انجام شده که ۹ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های گچساران و بویراحمد و از ۳۲۱ نمونه pcr انجام شده ۲۸ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، گچساران و بهمئی بود.
دکتر یزدان پناه تاکید کرد: رفتار اجتماعی مردم در کنترل اپیدمی ویروس کرونا بسیار موثر است، چنانچه بسیاری از افراد بی‌توجهی عجیبی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارند که این امر می‌تواند مخرب بوده و در صورت تداوم، عاملی برای مقررات سختگیرانه‌تر در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: با توجه به ابتلا استان های مجاور به کرونای هندی که سرایت پذیری و مرگ و میر زیادتری نسبت به سایر انواع جهش یافته کرونا دارد، احتمال درگیر شدن استان طی هفته های جاری وجود دارد، همچنین لازم است دستورالعمل های بهداشتی را کاملا رعایت و از حضور در تجمعات و دورهمی ها و مسافرت به سایر استان ها پرهیز نمود.

منتشر شده در :2021/06/28 - 10:06|شناسه خبر: 66482 432 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه