امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۲۷:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با اجرای طرح طاها در استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ۱۳۷۹ مورد بازرسی و نمونه برداری از بازار عرضه استان انجام شد

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، از انجام ۱۳۴۲ مورد بازرسی و ۳۷ مورد نمونه برداری در قالب طرح طاها( طرح اجرای هماهنگ استاندارد ) در سه ماهه اول سال جاری از سطح بازار عرضه این استان خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، رحمتی با بیان اینکه نظارت های استاندارد در حوزه های تولید و بازار موجب ارتقای کیفیت فرآورده ها شده و به سود تولید داخلی است، عنوان کرد: در قالب طرح طاها، از تمامی واحدهای صنفی عرضه کننده: مواد غذایی و کشاورزی، مصالح ساختمانی و معدنی، صنایع الکترونیک، نساجی و چرم، مکانیک و همچنین واحدهای ارائه دهنده خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بازرسی می شود.
بهمن رحمتی گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف اداره کل استاندارد استان، نظارت بر فرآورده‌ها و خدمات عرضه شده در بازار مصرف از لحاظ کیفیت و استاندارد است.
وی اهداف طرح طاها را: شناسایی واحدهای تولیدی و کنترل کالاهای مشمول استاندارد اجباری، ارتقای سطح کیفی فرآورده‌های تولیدی در راستای تامین ایمنی، بهداشت و سلامت جامعه، جمع‌آوری کالاهای فاقد کیفیت از مراکز تولید، تمرکز، توزیع و عرضه و برخورد قانونی با واحدهای تولیدی غیر مجاز و فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد، ذکر کرد.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد: هم استانی های عزیز در صورت خرید کالا، به نشان استاندارد و کد ده رقمی درج شده زیر علامت استاندارد توجه کنند و با ارسال کد ده رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت کالای خریداری شده مطمئن و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، مراتب را با شماره رسیدگی به شکایات ۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع دهند.

منتشر شده در :2021/06/29 - 09:06|شناسه خبر: 66498 517 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه