امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۲۴:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قطعی آب شرب شهر بوستان و برخی روستاهای تابعه

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از قطعی آب شرب شهر بوستان و برخی روستاهای تابعه خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علی محمد غریبی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امور آب و فاضلاب شهرستان باشت قصـد انجـام پـاره ای عملیـات تعمیر شکستگی و بهسازی خـط انتقـال آب مجتمع آبرسانی شهر بوستان را دارد عنوان کرد: به همین دلیل از ساعت ۲۳ شنبه شب مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ لغایت ۱۱ ظهر روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۶به مدت ۱۲ سـاعت آب شرب شهر بوستان و روستاهای شوش علیا، شوش سفلی، بوستان کوچک، چم بلبل سفلی، چم بلبل علیا، تنگ آب و دهکند قطع می باشد.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهروندان تمامی محلات شهر بوستان و ساکنین تمامی روستاهای مذکور قبل از قطعی آب تدابیر لازم را نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز و همچنین همکاری های مقتضی را نسبت به صرفه جوئی در مصرف آب با امور آب و فاضلاب شهرستان باشت به عمل آورند.
وی یادآور شد: با توجه به شدت گرما در منطقه مورد نظر تلاش خواهد شد که این عملیات در کمترین زمان ممکن صورت گیرد، ضمن آنکه تا ساعاتی پس از پایان عملیات تعمیرات و وارد مدار بهره برداری گردیدن خط انتقال مورد نظر، افت فشار آب دور از انتظار نبوده که لازمست مشترکین از هرگونه دستکاری شبکه، اتصالات و تاسیسات جدا خودداری نمایند.
غریبی تصریح کرد: با توجه به کاهش بی سابقه نزولات جوی در پنجاه سال گذشته و افت منابع و سفره های زیرزمینی آب، افزایش دما و بالا رفتن سطح مصرف، بحران بی آبی جدی بوده و در صورت همکاری ننمودن مشترکین جهت صرفه جوئی در مصرف آب، بدون شک در روزهای گرم تابستان بسیار سخت در پیش روی با مشکلات و نگرانی هائی در زمینه آب شرب مواجه خواهند شد.

منتشر شده در :2021/06/27 - 12:06|شناسه خبر: 66501 520 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه