امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۱:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پی کسب سهمیه المپیک توسط پریسا جهانفکریان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پی کسب اولین سهمیه انتخابی زن قهرمان وزنه برداری در المپیک توسط پریسا جهانفکریان را تبریک گفت.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پیامی کسب اولین سهمیه انتخابی زن قهرمان وزنه برداری در المپیک توسط پریسا جهانفکریان را تبریک گفت؛
در متن این پیام آمده است:
به نام خدا
انتخاب پریسا جهانفکریان به عنوان اولین سهمیه انتخابی زن قهرمان وزنه برداری در المپیک، برگ افتخار آمیز دیگری به دفتر افتخارات بانوان ایران زمین بوده است.
کسب این موفقیت واین افتخار را به این بانوی شایسته هم استانی و خانواده شریف و بزرگوارش، همچنین به هم وطنان عزیزم به خصوص بانوان سرافراز میهن اسلامی ایران، ویژه هم استانی های گرامی تبریک عرض می نمایم؛ یقینا حمایت وتوجه وعنایت به چنین قهرمانان افتخار امیز باعث اعتلای نام ایران وایرانی در دنیا خواهد گردید وامیدواریم که با همت فدراسیون محترم وزنه برداری کشورشرایط لازم برای حضور این بانوی پرتلاش وقهرمان در المپیک فراهم گردد تا موجب انگیزه ورغبت سایر جوانان ونوجوانان کشور عزیزمان گردد.
برای موفقیت این بانوی عزیز آرزوی سلامتی وموفقیت داشته واز خداوند متعال میخواهیم که همواره نام ایران در سراسر گیتی بدرخشد و پرچم سه رنگ اسلام همیشه استوار و در اهتزاز باشد.
نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده

منتشر شده در :2021/07/06 - 12:07|شناسه خبر: 66685 326 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه