امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۱۷:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در بازدید رئیس حوزه آبریز رودخانه زهره_جراحی و حوضه های جنوبی کشور از چند پروژه آبی در کهگیلویه و بویراحمد، مطرح شد؛ ضرورت تدوین مطالعات اجتماعی همزمان با اجرای شبکه های آبیاری

رئیس حوزه آبریز زهره_جراحی و حوزه های جنوبی شرکت مدیریت منابع آب ایران در سفر دو روزه به کهگیلویه و بویراحمد از چند پروژه آبی در استان بازدید کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید که با حضور معاون حفاظت و بهره برداری و مطالعات اجتماعی و معاون مهندسی و تامین منابع مالی این حوضه و همچنین معاون طرح و توسعه و حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد انجام شد از تعدادی از پروژه های واقع در حوضه مذکور شامل: پروژه تامین آب اراضی دهدشت غربی ، آبرسانی به چهار شهر (دهدشت، سوق لنده و چرام)،آبرسانی دشت چرام ،آبرسانی شبکه لیشتر وخیر آباد ،سد کوثر ، سد چمشیر .آبرسانی به اراضی دشت امام زاده جعفر و خان احمد و آبرسانی باشت بازدید شد و وضعیت آن ها به صورت میدانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

مهرزاد احسانی همچنین در این سفر در نشستی با عوامل پروژه ها از جمله پیمانکار و مشاور در محل کارگاه پروژه ها مشکلات و وضعیت آنها را مورد بررسی قرار داد.

احسانی رئیس حوضه آبریز زهره_ جراحی و حوضه های جنوبی شرکت مدیریت منابع آب ایران بر پیگیری هر چه بیشتر جهت تامین اعتبار پروژه ها تاکید کرد.

وی، عنوان کرد: مطالعات اجتماعی همزمان با اجرای شبکه های آبیاری جهت بهره برداری بهینه از این پروژه های ضروری است.
این مقام مسئول همچنین بر انجام مهندسی ارزش و ضرورت بازنگری در طرح ها و اولویت بندی تاکید کرد.
همچنین در پایان این بازدیدها جلسه جمعبندی با حضور مدیرعامل ، معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای استان در محل شرکت برگزار گردید.

منتشر شده در :2021/07/08 - 10:07|شناسه خبر: 66764 225 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه