امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۴:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اجرای پویش نذر قربانی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش نذر قربانی، طرحی است که در آستانه عید سعید قربان برای رسیدگی به امور نیازمندان و کمک به معیشت آنان در استان اجرا می‌شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با تبریک پیشاپیش عید سعید قربان، گفت: پویش نذر قربانی، طرحی است که در آستانه عید سعید قربان برای رسیدگی به امور نیازمندان و کمک به معیشت آنان در استان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) که فرموده «اگر مردم می‌دانستند در قربانی چه آثار و برکاتی است، قطعاً قرض کرده و قربانی می‌کردند»، گفت: این فرموده امیرالمؤمنین(ع)  نشان از ارزش بسیار بالای انجام قربانی دارد.
مظاهری تصریح کرد: هدف از اجرای طرح نذر قربانی کمک به معیشت نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در قالب اهداء گوشت قربانی به آنان است.
وی به درگاه‌های مشارکتی جهت پویش نذر قربانی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی و گوشت قربانی خود را به دفاتر ادارات کمیته امداد در سراسر استان اهدا کنند.
مظاهری با اشاره به اینکه پویش نذر قربانی از ۲۰ تیر تا ۲۰ مردادماه ادامه دارد، گفت: کد دستوری #۰۷۴*۱*۸۸۷۷* ، سایت emdad.ir و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۱ به نام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز از درگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیران نیکوکار در این خصوص است.
انتهای پیام

منتشر شده در :2021/07/12 - 01:07|شناسه خبر: 66797 334 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه