امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۷:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر کل نوسازی مدارس استان: آخرین جزئیات ساخت و ساز مدارس در شهرستان زلزله زده دنا/اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای بازسازی و تخریب مدارس

مدیر کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸ ساختمان آموزشی و خوابگاه نیاز به تخریب و بازسازی دارد که به۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش راه ملت؛ پیروز کرمی در گفتگو با خبرنگاران؛ در خصوص آخرین وضعیت نوسازی و احداث مدارس در شهرستان زلزله زده دنا گفت:۲۶ مدرسه در شهر سی سخت نیاز به تعمیرات دارد و از تعداد ۲۶ مورد، ۲۴ مدرسه تا هفته های آینده تکمیل صد در صد می شود.

مدیر کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دو مدرسه باقی مانده تعمیری در اواسط مرداد ماه آماده می شود، گفت: هزینه تعمیرات مدارس حدود ۶ میلیارد و پانصد میلیون تومان است و در بحث احداث مدارس، ۸ ساختمان آموزشی و خوابگاه نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

وی با بیان اینکه  ۸ مدارس نیاز به تخریب و بازسازی حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، ادامه داد: با توجه به سیاست های نوسازی مدارس کشور  که در مناطق تحت بحران از استان های معین کمک گرفته می شود در این راستا ۱ پروژه احداثی و ۱ پروژه مقاوم سازی  استان کهگیلویه وبویراحمد انجام می دهد، ۲ مدرسه احداثی و یک خوابگاه دانش آموزی را استان فارس، ۱خوایگاه و یک مدرسه آموزشی و  همچنین یک مقاوم سازی مربوط به استان آذربایجان شرقی، ۱ خوایگاه و یک ساختمان آموزشی و همچنین ۲ مدرسه آموزشی را استان خوزستان در ساخت و سازها به کهگیلویه و بویراحمد کمک می کنند.

کرمی در ادامه بیان کرد: استان فارس هر ۳ پروژه واگذاری را شروع کرده است، استان آذربایجان شرقی یک پروژه خود را شروع کرد و همچنین استان خوزستان با مشخص کردن پیمانکار کار ساخت و سازها را شروع خواهد کرد.

او با بیان اینکه مدارس تخریبی و بازسازی در خود شهر سی سخت است، گفت: مدارس تعمیری در اطراف شهر سی سخت مانند روستای “سمرون،  بخش پاتاوه و روستای کره ” دنبال می شود.

منبع: صبح زاگرس

منتشر شده در :2021/07/12 - 09:07|شناسه خبر: 66807 230 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه