امروز :جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۳۸:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام قدردانی مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد از کلیه نیروهای منابع طبیعی استان، شهرستان ها و سایر دستگاه ها برای مهار آتش سوزی های اخیر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی از کلیه نیروهای منابع طبیعی استان وشهرستانها سایر دستگاهها که در زمان وقوع آتش سوزی همکاری لازم را با اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان دارند قدردانی کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد متن پیام به شرح ذیل آمده است.

طبیعت و حفاظت از آن ، نعمتی است بزرگ که خداوند به امانت در اختیار انسان قرارداده و آدمیان در برابر چگونگی بهره برداری از آن مسئول هستند .

لازم میدانم مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود را از حافظان منابع طبیعی که با اقتدار ، صلابت از عرصه های منابع طبیعی حفاظت می کنند، صمیمانه تشکر نمایم.

بی شک تلاش های شبانه روزی شما عزیزان و حافظان منابع طبیعی وتمامی تلاشگران عرصه خدمتگزاری به منابع طبیعی بی اجر نمی ماند . (اجرکم عندالله)

اینجانب به همه همکاران عزیزم بخصوص مدافعان طبیعت در استان کهگیلویه وبویراحمد خداقوت عرض میکنم، و قدردان همه زحمات و تلاش های خالصانه و بی ریای آنها هستم واز همه خانواده های فهیم و صبور و موقعیت شناس منابع طبیعی که در این شرایط سخت بیش از پیش حمایت و پشتیبانی کردند، نیز خالصانه تشکر و قدر دانی می نمایم.

بی تردید نقش بی بدیل دستگاههای اجرایی ، رئیس سازمان جنگل ها ،مراتع وآبخیزداری کشور،استاندار محترم استان و معاون عمرانی استانداری، مدیرکل مدیریت بحران استان ، محیط زیست و جهاد کشاورزی،نماینده شریف مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، بخشدار و روسای ادارت شهرستان گچساران ، دستگاه قضایی از جمله رئیس دادگستری و دادستان گچساران ، نیروهای امنیتی، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، مرکز لرزه نگاری ، فرودگاه های گچساران و یاسوج،هلال احمر، تیپ ۴۸ فتح سپاه،سازمان های مردم نهاد،جوامع محلی و مردم منطقه،فرمانداران گچساران و باشت، فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان گچساران،بسیج، دهیاران ، شورای های اسلامی شهر و روستا ، نیروی نظامی و انتظامی ، اصحاب رسانه ، خبرنگاران ، صداوسیما، فعالان شبکه های اجتماعی و مجازی و همه ی دستگاه ها و افراد … در همراهی با منابع طبیعی بر کسی پوشیده نیست و همیاری دستگاههای مختلف موجب امتنان است .

در پایان از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون برای سربازان‌ خط مقدم منابع طبیعی را دارم .

غلام حسین حکمتیان اصل
مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد

منتشر شده در :2021/07/16 - 11:07|شناسه خبر: 66913 295 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه