امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۴۴:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز عملیات ساخت ۶ پروژه و افتتاح ۹ فضای آموزشی در شهرستان دنا تا پایان دولت دوازدهم

مدیر کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ فضای آموزشی و خوابگاهی تا پایان دولت تدبیر و امید افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد،پیروز کرمی مدیر کل در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان دنا، (شهر سی سخت )که با حضور ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور و مدیران کل نوسازی مدارس استان‌های فارس و خوزستان انجام گرفت، گفت: تا پایان دولت تدبیر و امید ۹ فضای آموزشی افتتاح و ۶ باب فضای آموزشی و خوابگاهی کلنگ زنی می شود.

وی افزود: فضاهای که قرار است در چند روز آینده کلنک زنی شوند عمدتا مدارسی بوده که در اثر زلزله ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ در شهر سی سخت دچار آسیب های جدی شده و به همت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور و با انتخاب استان‌های معین  برآورد اولیه انجام ، پیمانکاران مشخص و در روزهای آتی شاهد کلنگ زنی این پروژه ها خواهیم بود.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای انجام پروژه هایی که قرار است کلنگ‌زنی شود بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان می باشد که از محل اعتبارات خیری و ملی تامین خواهد شد.

کرمی خاطر نشان کرد: اعتبار هزینه شده برای ۹ فضای آموزشی که قراراست مورد بهره برداری قرار گیرند بالغ بر۲۲ میلیارد تومان بوده که از اعتبارت خیرین حقوقی و ملی هزینه شده است.

منتشر شده در :2021/07/19 - 08:07|شناسه خبر: 66967 425 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه