امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۵۲:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد: نخستین جشنواره استارت آپ در حوزه محیط زیست و گیاهان دارویی در استان برگزار می شود/راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه در محلات کهگیلویه و بویراحمد

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین جشنواره استارت آپ در حوزه محیط زیست و گیاهان دارویی در استان خبر داد.

به گزارش راه ملت از یاسوج، کاظم حاجی پور در گفتگو با خبرنگاران از انعقاد تفاهم نامه با ورزش و جوانان، میراث و سازمان زندان ها خبر داد و گفت: همچنین در حوزه عشایر نیز تفاهم نامه ای منعقد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: در حوزه بانوان برای ایجاد صندوق در محلات سقف نداریم و در این راستا از مشارکت زنان استقبال می کنیم.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان دنا نیز از تشکیل ۱۶۰ پرونده خبر داد و گفت: ۵۸ متقاضی تاکنون تسهیلات دریافت کردند.

حاجی پور، بیان کرد: برای نخستین بار در استان جشنواره استارت آپ ها در حوزه محیط زیست و گیاهان دارویی برگزار می شود و به برگزیدگان آن تسهیلات مطلوبی ارائه خواهد شد.

وی، عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد معروف به سرزمین چهارفصل در زمینه گیاهان دارویی و محیط زیست ظرفیت‌ های بسیاری دارد و این صندوق برای توسعه این ظرفیت به جد پای کار است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد، گفت: روستای تنگ سرخ در شهرستان بویراحمد نیز برای احیای گیاهان دارویی در معرض انقراض انتخاب شده است.

منتشر شده در :2021/08/08 - 06:08|شناسه خبر: 67555 218 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه