امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۸:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ رها سازی آب سد کوثر/ مردم روستاهای حاشیه رودخانه خیرآباد در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد از تردد در مسیر رودخانه خودداری کنند

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان، گفت: مردم روستاهای حاشیه رودخانه خیرآباد در استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد از تردد در حاشیه رودخانه خودداری کنند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون حفاظت و بهره برداری به جهت مشکلات کیفی حادث شده در شهرستان هندیجان استان خوزستان رهاسازی آب از سدکوثر برای بهبود کیفیت آب شرب شهرستان هندیجان از روز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفت.
با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مقامات محلی مقرر شد میزان ۲۰ میلیون مترمکعب آب به جهت بهبود کیفیت آب شرب شهرستان هندیجان رهاسازی شود.
قدمی افزودند: از مردم روستاهای حاشیه رودخانه خیرآباد در استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد تقاضامندیم به جهت جلوگیری از آسیب های مالی و جانی از تردد در مسیر رودخانه ها خودداری نمایند. باتوجه به فصل گرما و محدودیت های کرونایی سیر هجوم به سمت رودخانه ها برای شنا افزایش پیدا نموده است که با توجه به دبی بالای رهاسازی امکان غرق شدگی دور از انتظار نخواد بود و بدون شک مسئولیت عواقب آن بعهده متخلفین خواهد بود.

منتشر شده در :2021/08/16 - 09:08|شناسه خبر: 67772 536 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه