امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۴۹:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک نماینده گچساران و باشت به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

نماینده گچساران و باشت طی پیامی هفته دولت و روز کارمند را به دولتمردان و کارمندان دستگاه‌های اجرایی و دولتی تبریک گفت.

به گزارش راه ملت؛ نماینده گچساران و باشت طی پیامی هفته دولت و روز کارمند را به دولتمردان و کارمندان دستگاه‌های اجرایی و دولتی تبریک گفت.

در پیام سیدناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهید محمدعلی رجایی و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر آمده است: نامگذاری هفته دولت یادآور و احیاکننده روزهای ماندگار و تاریخی خدمتگزاری شهدای دولت به ویژه شهید رجایی و باهنر است.
در این پیام که نامگذاری هفته دولت، حرکتی مهم در راستای وحدت میان مردم و دولت عنوان شده؛ آمده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را سال  «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کرده‌اند، بدون شک توجه ویژه دولت انقلابی سیزدهم در عملی کردن و سمت و سو دادن رویکرد دولت به منویات حکیمانه و کارشناسی شده مقام معظم رهبری گره‌گشای بسیاری از مشکلات و گره‌های اقتصادی کشور خواهد بود.
در این پیام بر عملی کردن شعار دولت سیزدهم مبنی بر “دولت مردمی، ایران قوی” تاکید شده و آمده است: امیدواریم دولت سیزدهم به ریاست آیت‌‌الله رئیسی با کابینه‌ای قوی و متعهد، گام‌هایی مهم و اساسی با عزمی ملی و انقلابی در راستای برطرف کردن مشکلات و بازگرداندن اعتماد مردم بردارد.
در ادامه پیام حسینی‌پور یادآور شده است: بدون شک بازگرداندن اعتماد ملت شریف و وفادار به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی در سایه تلاش برای خدمتگزاری صادقانه و بدون منت، تضمینی ناگسستنی برای دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
در پایان پیام سیدناصر حسینی‌پور، نماینده مردم گچساران و باشت خاطرنشان شده است؛ اینجانب هفته دولت و روز کارمند را به دولتمردان و کارمندان دلسوز و متعهد دستگاه‌های اجرایی و دولتی تبریک عرض می‌کنم و آرزوی توفیق و خدمتگزاری صادقانه و متعهدانه آنها را در دولت مردمی سیزدهم دارم.

منتشر شده در :2021/08/26 - 07:08|شناسه خبر: 68147 275 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه