امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۴۰:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قدردانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از ابراز همدردی مردم و مسئولان

سرهنگ «آسمند» در پیامی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به‌پاس ابراز همدردی در پی درگذشت همسر گرانقدرشان، قدردانی کرد.

به گزارش راه ملت؛ سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به‌پاس ابراز همدردی در پی درگذشت همسر گرانقدرشان، قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

«أشکُرُکُم لِلّه، أشکُرُکُم للناسِ»، سپاسگزارترین شما به خــدا، سپاسگزارترینتان به مردم است.

ای آسمان به خورشید خود مناز/ مادر ستاره‌ای ست که خورشیدپرور است

در دایره‌ی قسمت، تقدیر چنین رقم خورد که همسر و همراه مهرآیین زندگی‌ام، رخ در نقاب کشد و از خاک به افلاک، پر گشاید. مادری که راهگشای زندگی خویش و فرزندانش را حضرت زهرا سلام اللّه علیها می‌دانست، چه بسا، به آرزویش که هم‌نشینی با بی بی دو عالم حضرت راضیه مرضیه، فاطمه زهرا (علیها السلام) بود، خواهد رسید. همسری مؤمنه که سجاده‌ی پرمهر نمازش، سوگنامه‌ی مادری مهربان و خواهری گران‌قدر است که برای آسایش فرزندانش، رنج‌ها کشید و رنجه نشد.

هرچند قبول ندیدن همسر و همراهم، مادر کاشانه‌ام سخت است و صعب، لکن در برابر تقدیر مقدّرات مکتب الهی، بی هیچ تدبیر و تعبیری، دست تمکین ادب بر سینه‌ی ارادت گذاشته، مترنم و متوسل می‌شویم به آیه‌ی رحمانی پروردگار:« الهی رضأ برضأئک و تسلیما لأمرک»

بارالها! بر داده‌هایت شاکریم و بر نداده‌هایت صابر؛ چرا که داده‌ات نعمت است و نداده‌ات حکمت. بدین‌وسیله از همکاران معزز در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دوستان مکرم در سپاه فتح استان، همکاران معظم در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، جامعه نویسندگان استان، اهالی قلم، اصحاب رسانه، جامعه مهندسین، جامعه پزشکی و پرستاران، جامعه فرهنگی و دانشگاهی، جامعه هنری، جامعه روحانیت، جامعه ایثارگران، خانواده معظم شهدا، اقارب دور و نزدیک، مردمان اصیل و نبیل شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، دنا و مارگون، مردم نجیب بخش لوداب، از ایلات، طوایف، تیره‌ها و تش‌های مختلف استان که با نگاهی، گامی و پیامی و با همراهی و همگامی بی‌نظیرتان، سختی سوگ را بر ما سهل نمودید، کمال تشکر وسپاسگزاری را داریم.

از  تمامی سروران عظام، دوستان گرامی، آشنایان و سایر عزیزانی که با ارسال پیامک تسلیت و تعزیت، در فضای مجازی و با حضور سبزتان – در شرایط نامساعد کرونایی – و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در آیین‌های مختلف تغسیل، تدفین، خاکسپاری و سوگواری آن مرحومه مؤمنه مغفوره، همعهد و همگام، التیام‌بخش مصیبتمان بودید، کمال  تقدیر، تکریم و امتنان راداریم.

منبع: دفاع پرس

منتشر شده در :2021/08/29 - 11:08|شناسه خبر: 68300 225 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه