امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۵۹:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تقدیر جامعه ایثارگری استان از بهور به خاطر سپردن ۷۵ درصد از پست های مدیریتی مراکز مدیریت درمان تامین اجتماعی به فرزندان توانمند ایثارگران و شهدا

به گفته آقای خادمی رئیس درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت میانگین پست های مدیریتی فرزندان و خانواده های شهدا در مراکز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ۷۵ درصد است.

به گزارش راه ملت؛ یکی از فرزندان شهدا و از خانواده معظم ایثارگران در یادداشتی به سجایای اخلاقی و رعایت قانون از سوی مدیر درمان تامین اجتماعی استان در بکارگیری فرزندان شهدا در پست های مدیریتی این سازمان صحه گذاشته است و به نمایندگی از جامعه ایثارگران استان این قانون مداری و رعایت عدالت علوی از سوی این مدیر را مورد تقدیر قرار داده است؛
در متن این یادداشت آمده است:
به نام خداوند جان آفرین.
*تنها مدیر کلِّ خدوم در سطح کشور که بالغ بر ۷۵ ٪ روساء مراکز تحت مدیریت خود را از بین خانواده معزَّز شهیدان انتخاب نموده اند*

((با صبا در چمن لاله سحر می گفتم/ که شهیدان که اند این همه خونین کفنان/ گفت حافظ من و تو محرم این راز نه ایم/ از می لعل حکایت کن و شیرین دهنان))

نظر به فداکاری ها، رشادت ها و از خودگذشتگی های ایثارگران در مقاطع مختلف انقلاب و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شایسته است به منظور پاسداشت ایثارگران، در مناصب مدیریتی از این عناصر وفادار و ِ واجدِ شرایط،استفاده شود.

معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، در صحیفه نور فرموده اند:
*اگر معلوم شود که کسانی در ادارات و وزارتخانه ها برای پیشبرد امور خانواده شهدا، اشکال تراشی می کنند، باید مورد تعقیب واقع شوند.*

به کرَّات در بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، هم آمده است که در شرایط یکسان از ایثارگرانِ دارای صلاحیت،در مناصب مدیریتی استفاده شود.
در برنامه های پنج ساله ی توسعه هم به این مهم اشاره شده و در قانون جامعِ ایثارگران نیز به صورت قانونی لازم الاجراء، تدوین و ابلاغ شده است.

امروز ما مدیرانی داریم که به لحاظ روحیه ارزشی و انقلابیی که دارند، اهتمام ویژه ای در بکارگیری ایثارگران در مناصب مدیریتی دارند که این نشان از باور عمیق این مدیران به ارزش های انقلاب و ولایتمدار بودن آنها است.
یکی از معدود مدیران لایق و شاید تنها مدیری که در کشور خود را نسبت به این موضوع متعهد دانسته و از ظرفیت های فرزندان شاهد،استفاده ارزنده ای کرده جناب آقای دکتر بهور، مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد است.
راقم این سطور که خود یکی از مدیران زیر مجموعه ی مدیریتی دکتر بهور و از فرزندان شهداست، به منظور ارج نهادن به خدمات بی شائبه شان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر خود فرض دانسته ابتکار این مدیر ارزشی و مردمی را ارج نهاده و شخصیت جهادی شان را به افکار عمومی معرفی نماییم.
از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نیز به خاطر انتصاب چنین مدیرانی جهادی،سپاسگزاریم

ایاز خادمی
رئیس درمانگاه دهدشت
فرزند شهید خادمی

منتشر شده در :2021/09/08 - 06:09|شناسه خبر: 68542 917 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه