امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۵۶:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد: آئین تجلیل از ۲ آتش نشان برتر مراکز آتش نشانی شهرک ها و نواحی صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد / ۴ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال ارائه خدمات هستند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت ۷ مهر ماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی با تجلیل از ۲ اتشنشان برتر مراکز آتش نشانی شهرک ها و نواحی صنعتی از استقرار ۴ ایستگاه آتش نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبرداد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ۴ ایستگاه آتش نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مستقر و درحال ارائه خدمات هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در آئین تجلیل از آتش نشانان برتر مراکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرکها و نواحی صنعتی استان که بمناسبت گرامیداشت ۷ مهر ماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی برگزار گردیده از تجهیز و راه اندازی۴ ایستگاه آتش نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سید هاشم موسوی گفت: نامگذاری روز آتش نشان بهانه ای است تا فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش‌نشانان خدوم و زحمت‌کشی را که با از خودگذشتگی و با همه وجود برای ارتقای ایمنی و ایجاد آسایش و رفاه عمومی تلاش بی‌وقفه و شبانه‌ روزی می کنند ارج نهیم و با تمام وجود از مجاهدت های آنان قدردانی کنیم. پرداختن به موضوع ایمنی این مهم از ضرورت های مهم و اولویت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی محسوب می شود و به آن توجه ویژه می شود.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی افزود: هدف از ساخت و احداث این ایستگاه ها، نزدیکی پرسنل آتش نشان شرکت و تقلیل زمان رسیدن به محل حادثه و نیز ارتقاء سطح ایمنی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان می باشد.
موسوی با بیان اینکه ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: با تلاش های مجموعه این شرکت و در راستای افزایش ایمنی واحدهای تولیدی، ایستگاه های آتش نشانی با تجهیز شدن به ۴ دستگاه خودرو آماده امدادرسانی به واحدهای تولیدی هستند.
وی افزود : که در شش ماهه اول سال‌جاری ۲ حریق در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کهگیلویه و بویراحمد رخ داد که توسط نیروهای آتش نشانان شرکت شهرک های صنعتی استان اطفاء شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهرک های صنعتی یاسوج ۳، یاسوج۲ ، چهاربیشه گچساران، دهدشت ۱ به ایستگاه و ماشین آتش نشانی مجهز هستند، تصریح کرد: احداث و تجهیز یک ایستگاه آتش نشانی از برنامه های این شرکت در سال جاری می باشدکه با انجام تشریفات قانونی عملیات اجرائی ساخت آشیانه این ایستگاه از ابتدای سال جاری شروع و با پیشرفلت در آینده ای نزدیک ان شااله به بهره برداری خواهد رسید.
گفتنی است در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی وجود دارد که تمامی بسترهای لازم سرمایه گذاری اعم از عرصه و زمین صنعتی مورد نیاز و خدمات عمومی شامل آب‌؛ برق؛ گاز و تلفن و زیرساخت های دیگر در آنها مهیاست ‌و زمینه برای فعالیت ‌ اشتغال و تولید صنایع در استان فراهم شده است.

منتشر شده در :2021/09/30 - 10:09|شناسه خبر: 68815 289 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه