امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۴۳:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سخنی با مردم و مسئولین ارشد دانشگاه علوم پزشکی استان؛ بلوغ ایثار و نوعدوستی

با تقدیر از تلاش پرسنل بخش دیالیز از بلوغ ایثار ونوعدوستی در بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی یاسوج نوشت.

به گزارش راه ملت؛«چند روزی بود که بدلیل مشکلات وکمبود تخت وفصای کم بخش دیالیز دنبال آمار وکمبودهای بخش دیالیز بودیم که البته آن گزارش را بزودی برای اطلاع مردم عزیز ومسئولین گرام منتشر می کنیم و آن مطلب بجای خود قابل تامل ودقت است، ولی مسئله ای که امروز مرا وادار کرد که با شما مخاطبین عزیز ومسئولین دانشگاه علوم پزشکی سخن بگویم حدیث انسانیت وتبلور شعور در قامت رسای پرسنل بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی یا سوج است .

امروز هنگام دیالیز متوجه شدم که یکی از بیماران دیالیزی که چند روز غیبت داشت پیدایش شده البته با حضور نگهبان انتظامی ،قضیه را جویا شدیم ،پس ازجستجو و یک پرسش ساده متوجه شدیم بیمار متاسفانه به زندان افتاده وغیبتش بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی را نگران کرده، با بر رسی مسئول بخش وتلاش همکارانش متوجه می شوند که بیمار مذکور در بازداشت بسر میبرد.

انسان دوستی و مسئولیت پذیری کارکنان بخش دیالیز شهید بهشتی بدون داشتن حتی کوچکترین ارتباط فامیلی با بیمار مذکور گُل میدهد و از طریق تماس با مراجع ذی صلاح،  موفق می‌شوند که بیمار عزیز را برای دیالیز به بیمارستان منتقل کنند .

بسبارحال خوشی به انسان دست میدهد .وقتی که چنین فرشتگانی در کنارت باشند .

این عزیزان به دلائل انسانی ومسئولبت پذیری وحس انساندوستانه کاری بزرگ انجام دادند ,ازعمل و رفتار این عزیزان باید به عنوان زیباترین ارزش ها یاد کرد، که چنین حرکتی را به خاطر سلامت یک بیمار انجام میدهند .

ارزش این کردار اگرچه در نگاه اول بعنوان یک وظیفه تداعی میشود ولی وقتی پرسنل بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی خود را خانواده بیمار محسوب میکنند وبدرستی ارزشهای انسانی ودینی را بجا می آورند ،انجا پُر میشود از عطر گل‌های زیبای بهشت.

به عنوان یک خبر نگار که گاهی کاستی هارا نیز انتشار میدهم حیفم آمد که این همه زیبایی در خفا بماند وشما در لذت این حرکت شریک نباشید .

واجب دانستم که از ریاست گرامی دانشگاه علوم پزشکی ومعاونت محترم درمان خواهش کنیم که چنین انسانهای گرانسنگی را مورد تشویق قرار دهند تا زمینه ساز بروز وظهورارزشهای انسانی و دینی بیش از پیش در رفتار پرسنل باشیم .

بدون شک ارزش این کار مصداق عینی فرهنگ ایثار ونوعدوستی است ، در این مختصر به همه ی مدافعان سلامت که مدتهاست شبانه روز برای احیای سلامتی جامعه تلاش میکنند سلام ودرود می‌فرستیم وبرایشان عزت روز افزون وسلامتی از ایزد پاک را خواهانیم .

نگارنده: اردشیر کیانی

منبع: تابش آنلاین

منتشر شده در :2021/10/05 - 09:10|شناسه خبر: 68917 764 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه