امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۰:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دیدار فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده تیپ ۴۸فتح در منطقه صفر مرزی/ تقدیر سردار پاکپور از سردار حکمتیان

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در منطقه صفر مرزی از تلاش های تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در حفاظت از مرزها تقدیر کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح؛ سردار محمد پاکپور در این دیدار نقش تیپ ۴۸فتح در دفاع از مرزهای سرزمینی ایران اسلامی را ستودنی دانست و گفت؛ فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد شجاع، غیور ،ولایتمدار و باغیرت هستند و در این شرایط سخت به خوبی از مرزهای کشور حراست و پاسداری می کنند.

وی بیان کرد؛ تیپ ۴۸ فتح در ماموریت های محوله نشان داده که همواره پای کار است و در خدمت رسانی به مردم در نقاط مختلف کشور سر از پا نمی شناسد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تقدیر ویژه از سردار حسن حکمتیان و نیروهای جان برکف تیپ ۴۸ فتح استان گفت؛ سردار حکمتیان فرمانده ای ولایی، متعهد، خدوم و عاشق خدمت به مردم است و اکنون نیز در منطقه صفر مرزی به همراه نیروهایش در حال پاسداری از مرزهاست. 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت؛ تیپ ۴۸ فتح متناسب با نیازهای مردم و کشور تغییر تاکتیک می دهد و در هر عرصه ای آماده خدمتگذاری است.

سردار حسن حکمتیان ابراز داشت؛ خدمات رسانی به مردم در زمان وقوع بلایای طبیعی از جمله سیل ،زلزله، آتش سوزی … و همچنین کمک به مناطق محروم و دورافتاده، رزمایش کمک مومنانه و ده ها خدمت دیگر تنها بخشی از فعالیت های این یگان نظامی است.

وی گفت؛ تیپ ۴۸ فتح در دفاع از مرزها نیز در صحنه است و در طول سال ماموریت هایی برای حفاظت از مناطق صفر مرزی را به انجام می رساند و در سرما و گرما تنها به تامین امنیت و آرامش برای هموطنان می اندیشد.

منتشر شده در :2021/11/16 - 09:11|شناسه خبر: 69556 355 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه